Ik heb vorige week mijn onderzoeksplan ingeleverd en een goede beoordeling gekregen van Zuid-Afrika, maar nu moet het nog beoordeeld worden door Nederland en ik ben bang dat die veel strenger zullen zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xMaxxiee schreef:Hopelijk mag ik vanaf februari ook gaan afstuderen![]()
Zoveel zin in. Ik doe nu Facility Management bij Academie Diedenoort (HAN) en volg momenteel de minor zorggericht bouwen bij het lectoraat Architecture in Health.
Dus mocht iemand een afstudeeropdracht weten bij een zorgorganisatie in de richting van huisvesting...

Domi_94 schreef:Miiej schreef:Ook ik hoop dit jaar af te studeren in bedrijfskunde mer.
Hebben jullie nog openstaande vakken?
Ik wil graag in c&d afstuderen maar moet in c nog wel 2 verslagen inleveren en 2 tentamens maken.
Nog een Bedrijfskunde MER student![]()
Mag ik vragen wat c&d is?
Ik kwam laatst al een zeer interessante vacature tegen m.b.t. managementinformatie
ItsMeGaby schreef:xMaxxiee schreef:Hopelijk mag ik vanaf februari ook gaan afstuderen![]()
Zoveel zin in. Ik doe nu Facility Management bij Academie Diedenoort (HAN) en volg momenteel de minor zorggericht bouwen bij het lectoraat Architecture in Health.
Dus mocht iemand een afstudeeropdracht weten bij een zorgorganisatie in de richting van huisvesting...
Ik weet niet of het wat is maar ik weet dat ze gehandicapten zorginstelling Marienkamp in Rolde (is onderdeel van de trans) nu geheel aan het verbouwen zijn. Hier is misschien nog wel wat in te doen! Je kan het altijd proberen!
CarolienR schreef:Ik ben zelf naar een zorginstelling geweest, gevraagd waar ze behoefte aan hebben en zo mijn opdracht geregeld! Weliswaar dat dat ook een optie is?

xMaxxiee schreef:CarolienR schreef:Ik ben zelf naar een zorginstelling geweest, gevraagd waar ze behoefte aan hebben en zo mijn opdracht geregeld! Weliswaar dat dat ook een optie is?
Ik wil specifiek een opdracht gericht op huisvesting en vind het een beetje lastig om dan te zeggen "oh niks met huisvesting? Tja nouja doei" haha
Daarom probeer ik eerst te informeren naar zorginstellingen die gaan bouwen/verbouwen
. Was eerst wel wennen aan de tijden, maar mijn stage plek bevalt super goed. Loes1996 schreef:Kosseh o breek me de b.. niet open over motivatiebrieven. Ik moet er nog drie schrijven naar Maastricht, Tilburg en Amsterdam over waarom ik graag de master forensische psychologie wil doen...Maar ik kom niet verder dan: Beste selectiecommissie van ....
)