Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
craiester schreef:Waarom zou ze potverdorie haar geld niet mogen vragen.
Vindt het niet netjes dat ts achter haar geld moet zelfs, een goede bedrijfsleider betaald netjes ook al gebeurt er zoiets. Niet iedere 16 jarige heeft evenveel moed, dus dat ze laks is en lui kan ik niet opmaken eerder beschaamd en verlegen.
Ik vindt het niet netjes dat de bedrijfsleider niet even helpt, elke 16 jarige heeft toch eens Hulp nodig..
Volgens sommige moet ze over de grond kruipen en weet ik niet wat nog allemaal, ts had netjes afgemeld, heeft weliswaar te laat haar excuses aangeboden en gebeld, maar de stalhouderster geeft geen gehoor...
alsjeblieft dan was ik er als werknemer ook klaar mee, ik leer mijn lessen en probeer volgende keer nog harder mijn best te doen. Maar hier zou ik niet eens meer willen proberen.
En ja dan vroeg ik ook mijn geld.. moet niet gekker worden hier. Lekker iemand die nog maar net begint met werken mag wel wat vriendelijker te woord worden gestaan (zowel Door werkgever als hier op bokt). Of deden jullie alles perfect op jullie eerste baantjes ??
Jennyj01 schreef:Wat heeft iedereen toch een drukte over het geld. T's heeft daar helemaal niks over gezegd.
xRiiannex schreef:Ze laat niets meer van zich horen.
Ik ben niet in de buurt ben een weekje weg.
Ik hoopte dat zei mij even terug zou bellen/ een berichtje zou sturen.
Ik denk gwn dat ik er een appje stuur en zeg dat ik me geld wil. Zelf vind ik mijn baas best kinderachtig doen.
Nagini schreef:Overigens aan Nine1987 reactie te lezen is de werkgever bewust van dit topic wat het ook niet beter maakt...