Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laatste vak met een 9,1 afgesloten!
suus_pepper schreef:Master kan ook voltijd inderdaad! Bij de opleiding die ik volg moet je voordat je in het register wordt ingeschreven 3 jaar praktijkervaring opdoen na je master. Ik kan dat nu combineren met de master.
Dee_Es schreef:Ik ben in januari begonnen bij mijn huidige werkgever terwijl ik al in september was begonnen aan de studie. Moet zeggen dat dat me wel wat kopzorgen opleverde hoor. En die baan was ook nog eens tijdelijk, voor 3 maanden. Inmiddels zijn we 2,5jaar verder en zit ik nog steeds bij dezelfde werkgever. Het scheelt al zoveel dat je op je cv kan zetten dat je met die studie bezig bent. Er zijn zoveel mensen die een deeltijdopleiding met succes kunnen afronden. Dat kan jij ook hoor! Echt!

Dit omdat ik extreem snel afgeleid ben.Yvank_ schreef:Ik ga ook een deeltijd opleiding doen vanaf september
Accountancy, heb hiervoor HBO bedrijfseconomie gedaan gewoon 4 jaar voltijd. Nu aan de slag als assistent-accountant en dus in september weer 1 dag in de week naar school.
Anoniem schreef:Dee_Es schreef:Ik ben in januari begonnen bij mijn huidige werkgever terwijl ik al in september was begonnen aan de studie. Moet zeggen dat dat me wel wat kopzorgen opleverde hoor. En die baan was ook nog eens tijdelijk, voor 3 maanden. Inmiddels zijn we 2,5jaar verder en zit ik nog steeds bij dezelfde werkgever. Het scheelt al zoveel dat je op je cv kan zetten dat je met die studie bezig bent. Er zijn zoveel mensen die een deeltijdopleiding met succes kunnen afronden. Dat kan jij ook hoor! Echt!
Dankje.
Ik zoek me suf maar krijg overal afwijzingen, veel bedrijven/instellingen zijn zo vastgeroest in stages die op een bepaalde manier vorm krijgen.. Allemaal 3e en 4e jaars terwijl ik gewoon een plek nodig heb om werkervaring op te doen en mijn opdrachten te maken..
Femm_k schreef:De spanning komt vooral omdat ik een 'mislukte' poging aan de hogeschool Groningen heb gedaan. Ik heb mijn propedeuse op de valreep niet gehaald door een burn-out. Tevens was dat afstandsonderwijs en had ik dus geen les en geen klasgenootjes. Achteraf gezien past dit totaal niet bij me en heeft het dus een grote rol gespeeld in het krijgen van mijn burn-out.
Een baan die matcht met de opleiding heb ik gelukkig al. Over 2 weken ga ik samen met mijn vriend een heuze studiekamer in ons huis inrichten.Dit omdat ik extreem snel afgeleid ben.