[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iloscorp

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:44

Je hebt PB :P

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 17:49

SETEFURII: Mannen in pak hebben we zo veel mogelijk vermeden eigenlijk, dus sorry voor dat gebrek in de vleeskeuring :')
Spoiler:
Het grootste probleem met mannen in kostuum is dat die meestal geen (kotsende/spugende/vieze) baby in de buurt willen hebben en onze drie groepen ongeveer hetzelfde 'aanbod' aan mannen moest hebben.
Om even te laten zien welke foto's je dan krijgt als je man in pak + baby wilt.... http://thumbs.dreamstime.com/x/man-baby ... 763491.jpg Dat vonden wij ook niet vleeskeuring waardig zeg maar :')
http://bowtienannies.yolasite.com/resou ... 20baby.jpg deze is dan beter, maar die voldeed weer niet aan de regels van de foto's :') .

karuna: Dat waren inderdaad hele slimme ideeën geweest, maar ook daar het probleem dat we foto's nodig hadden met 2 mensen erop en gelijkwaardige foto's in elke categorie. Als we meer dan 4 dagen de tijd hadden gehad om de enquete te maken +uit te voeren was dat wel echt een super leuke uitdaging geweest.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:51

Nou dat was lang wachten op voor mij knappe kerels. Mijn type zat er niet tussen

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:57

Ingevuld. Bedankt voor het verlichten van mijn maandagmorgen :+

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:09

Ik word oud! Er zaten er maar 2 tussen die ik echt hot vond en 1tje dat er nog mee door kon. Kan natuurlijk zijn dat ik gewoon slechte ogen of een slechte smaak heb.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:13

Ik miste gezette mannen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:17

Hmm, wat ik hot vind?? Die acteur die Jamie speelt in outlander of het type van Hugh Jackman, maar dat zat er niet tussen helaas.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:28

SandraVerl schreef:
Hmm, wat ik hot vind?? Die acteur die Jamie speelt in outlander of het type van Hugh Jackman, maar dat zat er niet tussen helaas.

Haha Hugh Jackman inderdaad, ik miste het ruige type ook wel.

Succes nog met het verwerken van de resultaten TS!

edit: heb overigens echt enkel naar de mannen gekeken en hun vriend/(homo)vriend/vriendin/baby genegeerd. Dat was een beetje al te duidelijk dat we daardoor beïnvloed moesten worden :P vond er gelukkig ook geen echte lelijkerds of knapperds tussen zitten dus het zal het gemiddelde niet beinvloeden :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:40

Ik heb het net ingevuld, hoopte op een knappe man maar helaas. Ik heb trouwens niet gelet op andere personen die ook op de foto stonden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:46

Ik miste de wat oudere mannen, vond ze allemaal te jong. En idd wat ruigere types, ik houd niet van die hele gladde mannen. Dus er zat er geen 1 tussen die ik heel erg knap vond.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:53

Check!
Soms had ik het idee dat ik sommigen eerder gezien had.

Erg veel baby foto's... Denk dat daar wel een patroon in terug te vinden is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:53

Doet me deugd dat ik dus niet de enige ben die niet van perfect glad ed houd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:56

karuna schreef:
Doet me deugd dat ik dus niet de enige ben die niet van perfect glad ed houd. :+

Perfect glad doet me echt niets! Ik heb graag een klein donske op de borst en een stoppelbaardje om langs te schuren met mijn kaak. :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:59

Mijn type man zat er ook niet tussen, iets te modellerrig allemaal. Maar wel leuk om in te vullen :D

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:02

Wat voor mij ook belangrijk was met het invullen was of diegene lachte. Misschien nog wel meer dan de andere omstandigheden. ZOnder lach vind ik al snel iemand minder knap.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 19:04

Het leuke is wel dat er precies evenveel man+man, mam+vrouw en man+baby foto's in staan. Allemaal tien.
Maar dat de baby foto's dan dus (al dan niet negatief) opvallen en meer lijken.

Modelachtig zijn ze helaas wel meestal, om dat te voorkomen hadden we foto's van bekenden moeten vragen of maken. Helaas daarvoor geen tijd.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:06

Ik heb een stiekeme crush op Richard van Gas Monkey, dat is de enige reden dat ik met mijn man mee kijk als hij dat programma op heeft staan :') . Beetje grijs haar moet hij wel hebben :j en liefst ook een van het type foute man.

Vond de laatste vragen trouwens niet helemaal kloppen, optie dat je geen cyclus meer had kon je niet aanvinken. Terwijl dit voor sommige respondenten misschien wel geldt, omdat er geen limiet aan de leeftijd wordt gesteld.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:07

Ik heb hem ingevuld.

Ben benieuwd naar wat uiteindelijk de onderzoeksopzet is.

Door de foto's en de vragen kan ik aardig wat leuke onderzoeksvragen (hoofd- en vooeal deelvragen) bedenken die jullie mogelijk proberen te beantwoorden.

Ben benieuwd of ik uiteindelijk gelijk heb.

Ik zag een redelijk duidelijke lijn in de verschillende afbeeldingen.

Succes met je onderzoek.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 19:12

SusanH schreef:
Ik heb een stiekeme crush op Richard van Gas Monkey, dat is de enige reden dat ik met mijn man mee kijk als hij dat programma op heeft staan :') . Beetje grijs haar moet hij wel hebben :j en liefst ook een van het type foute man.

Vond de laatste vragen trouwens niet helemaal kloppen, optie dat je geen cyclus meer had kon je niet aanvinken. Terwijl dit voor sommige respondenten misschien wel geldt, omdat er geen limiet aan de leeftijd wordt gesteld.

Dankje dat je dit aan de orde stelt, het was namelijk de bedoeling dat de enquête de respondenten (onder en) boven een bepaalde leeftijd gelijk naar het einde liet gaan. Dit inderdaad omdat we informatie over de cyclus nodig hebben voor bepaalde vragen.
Dit kunnen we achteraf ook doen, maar daar was de enquête niet op gemaakt. Daarom was de vraag over cyclus niet aangepast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:19

Ik stoorde me ook aan de baby's, dus heb die op den duur maar compleet genegeerd want anders had ik alleen maar 1tjes kunnen geven. :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:24

Ik heb niemand een 1 gegeven, want ben van mening dat niemand lelijk is ondanks dat ik mij er niet tot aangetrokken voel. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:30

Ingevuld, zat best wel wat leuk vlees tussen. Ik absoluut niemand voor de schenen schoppen en ik ben ook zeker geen racist, maar ik voel mijzelf niet aangetrokken tot heren met een getinte huidskleur.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:36

Ingevuld! Leuke enquete :D Ben benieuwd naar de uitkomsten!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:44

jorika1986 schreef:
Ingevuld, zat best wel wat leuk vlees tussen. Ik absoluut niemand voor de schenen schoppen en ik ben ook zeker geen racist, maar ik voel mijzelf niet aangetrokken tot heren met een getinte huidskleur.

Ik ook niet hoor.
De donkere mannen waren echt niet lelijk, maar ik val er ook gewoon niet op.
Ik heb overigens ook niemand een 1 gegeven.
de meeste 4-5.
En ik geloof dat er 2 bij mij een 6 kregen.
Van die gladde babyface hoofden hou ik ook niet.
Ik hou ook wel van een beetje ruigere types.

Bradley Cooper zou van mij een 10++++++ krijgen :') :9

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:45

Ik vond er echt niks tussen zitten, maar ben dan ook 20. Ben meer van het lange haar en een bril is ook niet erg. Baardje mag best, niet te lang.
Spoiler:
Er zat één jongen tussen die er dronken uit zag, die vond ik zo veel van mijn medestudenten weg hebben dat ik daar graag -1 voor had gegeven :') Dronken jochies, nee dankje.
Voor de rest alleen maar 2,3 en één 4 geloof ik, maar die vond ik wat te oud voor mij.