Mijn werk in Frankrijk..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Mijn werk in Frankrijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:54

Goed van je ! Doorzetten hé ?!
Ik duim dat die sollicitatie maandag wat wordt.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:00

Veel succes TS!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:01

Heel veel succes.
En sterkte met het afscheid nemen van de hengsten en de andere dieren. En de mooie plek natuurlijk :(:)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:04

Dat klinkt als een goed begin van 2016 voor jou, TS! Als je ander heel leuk werk hebt merk je pas écht hoe slecht je het had op de vorige werk, in Frankrijk. Dan komt het besef meestal pas en weet je dat je een goede keuze hebt gemaakt voor jezelf!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:18

verstandig!

je vind vast wel elders werk er zijn genoeg stallen die mensne zoeken in allerlei functies van groom tot stalmedewerker. binnen en buitenland, je moet gewoon het bedrijf/mensen/richting in de paarden vinden wat bij je past.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:24

Fijn om te lezen. Heb je het je werkgever al verteld?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:30

Super meid! Vond het jammer om te lezen dat je je nog zo liet uitbuiten, fijn dat je weg gaat en succes maandag!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 00:42

Nee ik heb het mijn werkgever nog niet verteld. Vind niet dat ik dat via een sms of belletje moet doen. Dus ik vraag maamdag een gesprek aan.

Hoe ik zo snel een sollicitatie heb, mensen rondvragen en durven vragen hihi.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:45

Goed bezig! Voordeel van zwart is dan wel dat je meteen weg kan en niet aan een contract vast zit :)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 00:46

Precies! :j

Maar man wat ben ik blij als ik straks weer in Nederland ben! En ales achter de rug heb!

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 10:47

Goed zo!

laat je weten hoe alles is gegaan?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:26

Goede beslissing TS!
Succes met je sollicitatie!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 12:31

Ik heb besloten om vandaag niet in de auto te stappen voor het laatste weekje. Ik kreeg gisteren vanuit die kant veel bedreigingen naar mij kop toe. Waarbij ik mij echt niet lekker bij voel. Dus ik ha er zaterdag heen met mijn pa en grote auto en haal gewoon mijn spullen op en dan is het klaar.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:46

JenW schreef:
Ik heb besloten om vandaag niet in de auto te stappen voor het laatste weekje. Ik kreeg gisteren vanuit die kant veel bedreigingen naar mij kop toe. Waarbij ik mij echt niet lekker bij voel. Dus ik ha er zaterdag heen met mijn pa en grote auto en haal gewoon mijn spullen op en dan is het klaar.

Beter plan! Succes

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:51

JenW schreef:

Dit snap ik dan weer niet, hoezo zouden zij je bedreigen?? Waarschijnlijk alleen als ze hier meelezen kunnen ze weten hoe jij er over denkt. Maar de keus om met je vader te gaan is een verstandige los van het feit dat ik denk dat je nu waarschijnlijk een beetje aan het overdrijven bent.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:58

Ik begrijp ook niet helemaal dat ze je bedreigen. En vooral de eigenaar niet. Hoe kan ze weten dat je weggaat, of heb je het verteld aan der dat ze daarom je bedreigen?

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 13:04

Ik merk dat die man die der zit het niet leuk vind. Snap ik maar hij dribkt gigantisch elke avond zo zat als het maar kan. Vamdaar dat de reacties denk ik zo heftig zijn. Als mensen denken dat ik overdrijf prima, jullie mening ik weet beter.
Maar daar gaat het niet om, ik ben blij als het straks allemaal achter de rug is.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:07

Ik weet niet wat voor spul jij daar nog hebt liggen en hoe waardevol (in geld of voor jou persoonlijk) dat spul is, maar anders zou ik overwegen er vandaag samen met je vader heen te rijden..... Als jij deze week niet komt opdagen kunnen zij op hun vingers natellen dat je niet terug komt en ik weet niet of volgende week jouw spullen daar nog wel liggen.... Of ben ik nu te achterdochtig?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:08

Wat vind die man niet leuk!! Je hebt dus continue contact met hem terwijl hij één van de redenen is om daar weg te gaan. Geeft ook niet, als je maar weg bent daar maar zorg voor een volgende job dat het allemaal goed en zakelijk geregeld is want jij laat je veel te veel meeslepen in je paardenliefde en verliest de menselijke kant uit het oog.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:11

44Myrthe44 schreef:
Wegwezen daar, nog liever vandaag dan morgen.

Dit dus!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:19

JenW schreef:
Ik merk dat die man die der zit het niet leuk vind. Snap ik maar hij dribkt gigantisch elke avond zo zat als het maar kan. Vamdaar dat de reacties denk ik zo heftig zijn. Als mensen denken dat ik overdrijf prima, jullie mening ik weet beter.
Maar daar gaat het niet om, ik ben blij als het straks allemaal achter de rug is.

Hoe weet die man dan dat jij weggaat :?

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:28

Goede beslissing!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:44

Waar ben je nu dan dat je niet terug gaat voor een weekje? :?

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 13:47

Ik bwn nu thuis, heb contact opgenomen met mijn bazin en die schrok over wat ik vertelde dat die man allemaal gezegd heeft. Ik heb gezegd dat ik zaterdag kom en met der ga praten. Dus even tot rust komen en zaterdag er heen. Vandaag en door de week gaat echt niet.. pap kan geen vrij krijgen helaas.

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:25

Hartstikke fijn dat je ouders je willen helpen, en heel verstandig om daar niet alleen naar toe te gaan. Ik heb hun website bekeken, zij willen daar probleemgevallen opvangen en jij bent geen probleemgevallen maar iemand met een afgeronde beroepsopleiding in de verzorging van dieren die gewoon normaal betaald moet worden. Jouw enige probleem is dat je nog niet goed voor jezelf kan opkomen, maar dat begin je nu te leren. Maar de houding van de eigenaresse is naar jou toe er niet op gericht geweest om jouw assertiviteit te vergroten, en dat getuigd niet van een juiste instelling voor iemand die in de hulpverlening werkzaam wil zijn. En als ik kinderen had die aan drank of drugs waren dan zou ik ze zeker niet naar zo'n plek sturen waar hun veiligheid niet gewaarborgd is.

Laat je vooral niet omlullen als je daar volgende week bent, het deugt voor geen meter zoals jij daar behandeld bent en zelfs als ze je toezegt je wel te gaan betalen: niet doen, het is daar niet veilig! Boeltje pakken en wegwezen.

Heel veel succes bij je sollicitatie!