NathalietjeB schreef:Ik zou eerst zeggen van eerst school in orde goeie cijfers en niet eerder een nieuwe pony, anders ga je dr eigen laksheid belonen met een pony zo werkt het natuurlijk niet
met 11 onvoldoendes is er echt wel meer aan de hand dan alleen laksheid. Vind het daarom ook niet eerlijk tegenover dat meisje om dr maar laks te noemen. Als het laksheid was geweest waren er ook nog wel een paar voldoendes geweest. Hier is echt meer aan de hand.
TS ga met je dochter om tafel en praat met dr over die onvoldoendes; klapt ze dicht, noem zelf een paar opties op. Ja je loopt het risico dat ze er dan maar 1 uitpikt om jou tevreden te stellen, maar voor hetzelfde geld komt het probleem er dan wel uit.
Zo ben ik zelf ook een jaar blijven zitten, omdat ik verschrikkelijk gepest werd. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik soms vragen gewoon expres verkeerd beantwoordde; alles om maar uit die klas weg te zijn....wat me uiteindelijk gelukt is, door te blijven zitten. Maar dat is uiteraard de oplossing niet. Ik zocht die oplossing omdat ik met niemand erover kon praten, zeker niet met mijn ouders; die zeiden gewoon glashard dat het wel aan mij zou liggen.
Dus praat met dr, want dit is echt geen laksheid.