Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[***] schreef:Er is in ieder geval niks besproken/getekend. Wij lopen al ruim een half jaar rond met te weinig personeel, maar er worden gewoon geen mensen gezocht terwijl dat makkelijk kan. Ik heb overigens op 23 oktober gemeld dat ik niet meer kan werken door mijn nieuwe baan. Ik kon het niet eerder melden, aangezien ik pas een paar dagen daarvoor aangenomen was, en het werk per direct is. En nee, ik kan een baan voor 40 uur in de week niet zomaar aan mijn neus voorbij laten gaan.
Es_ther schreef:Ik zag dit topic en ik heb ook iets.
Ik heb in oktober gezegd te stoppen, dus november uitwerken en dan per 1 december stoppen zeg maar.
Krijg ik een foto van t rooster, sta ik in december doodleuk ingepland.
Ik mail nalezen (had een bevestigingsmail gestuurd) en daar staat november werken en december is t klaar.
Heb overigens geen contract, wel om gezeurd, naar nooit gekregen.
Dus wat kan ik doen? T zit echt hoog, en dit is niet de eerste keer dat zo iets gebeurd..
friendly schreef:Es_ther schreef:Ik zag dit topic en ik heb ook iets.
Ik heb in oktober gezegd te stoppen, dus november uitwerken en dan per 1 december stoppen zeg maar.
Krijg ik een foto van t rooster, sta ik in december doodleuk ingepland.
Ik mail nalezen (had een bevestigingsmail gestuurd) en daar staat november werken en december is t klaar.
Heb overigens geen contract, wel om gezeurd, naar nooit gekregen.
Dus wat kan ik doen? T zit echt hoog, en dit is niet de eerste keer dat zo iets gebeurd..
Aangeven dat je niet komt omdat je bevestiging hebt gehad dat je december klaar bent met werken.

Ben nu wel benieuwd.
Normaal staat er ook altijd heel groot dat als er lang niet meer in een topic gereageerd is toch?