Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
charmaine90 schreef:Ik ken de ts.
En wil even wat misverstanden uit de weg helpen.
Zij werkt op zaterdag als vrijwilliger bij een konijnenopvang.
Voor de rest gaat ze naar school en veel naar de paarden.
Dus ze is al veel tijd kwijt aan alles.
Ook is de vrouw waar ze paarden van verzorgt iets teveel op haar gaan leunen.
Waardoor ze veel wordt gevraagd voor dingen en er naar mijn idee iets teveel van ts verwacht wordt.
(geloof me, ik heb vroeger ook bij die vrouw verzorgd en op een gegeven moment verwacht ze teveel en dan is het lastig om nee te zeggen, aangezien je teveel om de paarden bent gaan geven).
Ook is er weinig echt in de buurt. Werken kan dan misschien wel, alleen als meisje van 15 jaar alleen in het donker door het bos fietsen, dat is het denk ik ook.
Maar Anniek, is het niet een idee om bij Gerda schoon te maken? Deed ik toen ook even.
Of bij een van de buren? Of dat je de honden gaat uitlaten van mensen in de buurt. Of dat je bijvoorbeeld bij buren vraagt of je stallen of weides mag uitmesten tegen betaling?
ik zal in de buurt kijken of ik ergens nog wat kan doen en evt. Ook bij de buren of honden uitlaten inderdaad. Ik heb wel uurtjes over in de week die ik daaraan kan besteden. Dus bedankt voor het meedenken allemaal
Verder inderdaad vakkenvullen of een krantenwijk. Is er geen camping in de buurt waar je kan werken?
Overigens is Adsense officieel wel 18+
Voor je het weet... dan kun je zo ergens aan de bak. Anniek22 schreef:Dankje Charmaine![]()
Ik zal vanmiddag even alle suggesties opschrijven en dan kijken wat kan. Ik was misschien in het begin van dit topic te snel van "nee dit kan niet nee dit ook niet", ik begrijp dat je moet werken wil je wat verdienen. Ik héb al geld bij elkaar, rond de €500 maar als iemand van 15 gaat dat gewoon niet snel. De eigenaresse vindt et geen probleem dat ik eigen spullen koop (het is tenslotte geen manege of een leasepony) ze stelde het zelfs voor. Ik wil een goed zadel voor mijn paard en m'n ouders willen ook wel wat bijleggen maar volgens mij niet het hele bedrag, aangezien ze toch een flinke stap terug deden toen ik vertelde hoeveel een normaal zadel voor een IJslander 2ehands kost. Die 150 euro of meer zal ik heus niet verdienen aan schilderijen nee, dat snap ik zelf ook. Ik ben geen Rembrandt hahaik zal in de buurt kijken of ik ergens nog wat kan doen en evt. Ook bij de buren of honden uitlaten inderdaad. Ik heb wel uurtjes over in de week die ik daaraan kan besteden. Dus bedankt voor het meedenken allemaal

Eilish schreef:Anniek22 schreef:Dankje Charmaine![]()
Ik zal vanmiddag even alle suggesties opschrijven en dan kijken wat kan. Ik was misschien in het begin van dit topic te snel van "nee dit kan niet nee dit ook niet", ik begrijp dat je moet werken wil je wat verdienen. Ik héb al geld bij elkaar, rond de €500 maar als iemand van 15 gaat dat gewoon niet snel. De eigenaresse vindt et geen probleem dat ik eigen spullen koop (het is tenslotte geen manege of een leasepony) ze stelde het zelfs voor. Ik wil een goed zadel voor mijn paard en m'n ouders willen ook wel wat bijleggen maar volgens mij niet het hele bedrag, aangezien ze toch een flinke stap terug deden toen ik vertelde hoeveel een normaal zadel voor een IJslander 2ehands kost. Die 150 euro of meer zal ik heus niet verdienen aan schilderijen nee, dat snap ik zelf ook. Ik ben geen Rembrandt hahaik zal in de buurt kijken of ik ergens nog wat kan doen en evt. Ook bij de buren of honden uitlaten inderdaad. Ik heb wel uurtjes over in de week die ik daaraan kan besteden. Dus bedankt voor het meedenken allemaal
Weet je zeker dat je het geld uit wilt geven aan een zadel? Lijkt mij zonde namelijk. En vind het eigenlijk ook de taak van de eigenaresse om een goed zadel te regelen.
Vind het ook eerlijk gezegd niet zo netjes dat zij het voorstelde. Dus denk er goed over na. Zelf zou ik het niet doen.
Anniek22 schreef:Tja, doe in de weekenden konijnenopvang (vrijwilligerswerk) en woon in het buitengebied dus helaas geen optie.. Maar toch bedankt. Werken vergt tijd helaas... :-(
MelanieB schreef:Anniek22 schreef:Tja, doe in de weekenden konijnenopvang (vrijwilligerswerk) en woon in het buitengebied dus helaas geen optie.. Maar toch bedankt. Werken vergt tijd helaas... :-(
Werken vergt tijd. Lijkt me logisch... als het zo makkelijk zou zijn.
Oftewel; even je vrijwilligerswerk op hold zetten als je het echt wilt, of gewoon even doorknallen en een klein baantje erbij nemen.
En als je dat niet wilt; dan moet je keuzes maken.
Jelleee schreef:Ik zou dus echt nooit al jouw spaargeld uitgeven om een zadel te kopen voor een ander zn paard. Ik zou dat geld lekker in je zak houden en eventueel opzoek gaan naar een verzorgpaard waar de eigenaar wel gewoon dat soort standaard dingen voor heeft of koopt. Ik vind het erg onrealistisch dat je daar zo simpel over denkt, zo'n hoop geld uitgeven voor een ander zn paard. Ook apart dat je ouders dit oké vinden, eerlijk gezegd.
kwita schreef:Jelleee schreef:Ik zou dus echt nooit al jouw spaargeld uitgeven om een zadel te kopen voor een ander zn paard. Ik zou dat geld lekker in je zak houden en eventueel opzoek gaan naar een verzorgpaard waar de eigenaar wel gewoon dat soort standaard dingen voor heeft of koopt. Ik vind het erg onrealistisch dat je daar zo simpel over denkt, zo'n hoop geld uitgeven voor een ander zn paard. Ook apart dat je ouders dit oké vinden, eerlijk gezegd.
of ouders weten dit niet of het is een voorwaarde om te mogen rijden?
En er zijn ook nog gewone zadels die je kan kopen ze zijn er echt in alle mogelijke uitvoeringen, dus waarom een ijslandzadel? dat scheelt ook 'n hoop geld
butengeweun schreef:okee dan wil je dus een zadel van ca 2000 voor een paard wat niet van jezelf is?
Is er geen goedkoper zadel te vinden dat past? Wintec, thorogwood, barefood ect, ect
Anniek22 schreef:Tja, doe in de weekenden konijnenopvang (vrijwilligerswerk) en woon in het buitengebied dus helaas geen optie.. Maar toch bedankt. Werken vergt tijd helaas... :-(