Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Nikita schreef:Yezzi schreef:Hoi, [naam]!Welke vakken heb je gekozen bij je profiel?
Ik kom er net achter dat ik de tweede schooldag naar het ziekenhuis moet. Lekkere binnenkomer.
Dan ben je meteen bekend voor de rest van het schooljaar toch?!![]()
Maar even serieus, ziekenhuis? Niks ernstigs toch?
Deetjeeuh schreef:Ooooooo daaamn, al die namen ga ik nooit onthouden. Sorry guys! Ik ga wel mijn best doen overal op te reageren.Maar met school straks en dan al die namen, pfff...
Super chil rooster Yezzi! Echt relaxt.Succes in het ziekenhuis. Mn zusje moet misschien zelfs de eerste paar dagen/deel van de week/eerste week thuis blijven.
Ik moet ook echt weer meeeeerrr shoppen voor mn garderobe
Volgens mij heb ik niet veel minder vakken... Hmm..
Myrthe64 schreef:Nee ik kan alle nieuwe namen ook echt niet onthouden maar ik zal het proberen! Anders noem ik gewoon de nickname![]()
Ik had vorig jaar 34 uur (50 minuten) en dit jaar weer. Klinkt best veel maar valt heel erg meeHoeveel uur hebben jullie (en hoe lang duren jullie lessen)?
Roosje1606 schreef:Yezzi, ik heb Latijn M&O en Duits erbij gekozen. Verder heb ik wiskunde A erbij.
Ik heb deze week zeilweek maar het regent zo ontzettend hard. Gelukkig is er wel wind![]()
Volgende week donderdag moet ik mijn boeken halen, dat gaat per klas. Het mooie is dat de klassen nog niet bekend zijn
Femke_Nikita schreef:Dat lijkt me toch best balen. Vooral eerste 2 weken is wennen aan elkaar. Ik mag zo weer. Sportactiviteit waarbij je persé op de fiets moet komen. Belooft niet veel goeds....
IJslander14 schreef:Femke_Nikita schreef:Dat lijkt me toch best balen. Vooral eerste 2 weken is wennen aan elkaar. Ik mag zo weer. Sportactiviteit waarbij je persé op de fiets moet komen. Belooft niet veel goeds....
Ik hou dus echt helemaal niet van die sportactiviteiten of sportdagen he![]()
Ben ook niet echt sportief, tenzij het om paardrijden gaat
Sylvia_S schreef:Mn boeken zijn er(al weet ik niet of ik daar zo blij om moet zijn
)
Bijna alle boeken zijn helemaal nieuw, maar heb er ook 1 waar zelfs 18 stickers op zitten (ieder jaar nieuwe sticker)
En ik heb 8 wiskunde boeken(heb wisk A als extra vak en wisk B als normaal)
Frankaas schreef:Hallo iedereen! Ik had het nieuwe topic nog helemaal niet gezien, was bij een vriendin voor een paar dagen dus ik zat al te zoeken. Gerbrich, bedankt dat je zoveel tijd in de OP hebt gestopt! Welkom mensen die nieuw zijn
.
Ik weet mijn rooster klas en mentor nog niet eens, kom dat waarschijnlijk pas te weten op de eerste dag van school... Erg slecht geregeld weer allemaal.
faatxhorse schreef:Welkom Elise!
De uren zeggen me niks Joëlla, maar balen zeg
Wij hebben ook elk jaar hetzelfde kluisje, ik heb de tweede van onderen en ben vrij lang dus dat is niet heel handig
Ik heb mijn eerste schooldag er weer opzitten, was wel prima. Onze Grieks docente is heel aardig en de mentor is ook fijn.