Ik zit ook te twijfelen of ik m'n rekenexamen nog een keer ga herkansen, ik had een 9 maar als ik 1 vraag minder fout had gedaan had ik een 10 gehad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Melisjeee schreef:Ik heb ook al een klein beginnetje gemaakt met mn pws. Ik ga in de richting van therapiehonden wat doen.
Wat betreft studeren, ik wil met stip op 1 diergeneeskunde studeren, maar als dat hem niet gaat worden dan ga ik de hele andere kant waarschijnlijk op, namelijk Economie & Bedrijfseconomie
Snorretje schreef:Melisjeee schreef:Ik heb ook al een klein beginnetje gemaakt met mn pws. Ik ga in de richting van therapiehonden wat doen.
Wat betreft studeren, ik wil met stip op 1 diergeneeskunde studeren, maar als dat hem niet gaat worden dan ga ik de hele andere kant waarschijnlijk op, namelijk Economie & Bedrijfseconomie
Toevallig, ik zit ook te twijfelen om diergeneeskunde te studeren! Maar aardwetenschappen vind ik ook echt heel gaaf.![]()
Rekentoets heb ik helaas nig niet de uitslag van.
kusjemariska schreef:Melisjeee schreef:Ik heb ook al een klein beginnetje gemaakt met mn pws. Ik ga in de richting van therapiehonden wat doen.
Toevallig, ik zit ook te twijfelen om diergeneeskunde te studeren! Maar aardwetenschappen vind ik ook echt heel gaaf.![]()
Rekentoets heb ik helaas nig niet de uitslag van.

ZeSteigert schreef:Marieke_963 schreef:Ook ik meld me!Ik ben Marieke, 17 jaar en waarschijnlijk ga ik ook wel over naar VWO 6. Helemaal zeker is het nog niet, morgen begint mijn toetsweek namelijk pas..
Ik heb een NG-profiel met natuurkunde, wiskunde A, Goethe Deutsch, Grieks en NLT.
Hee Mark jij ook hier

.
. En deze proefwerkweek overleven
.
Melisjeee schreef:Ik kan alles gewoon elk moment zien ja, heerlijk is dat! Zou echt niet willen dat dat afgeschermd zou zijn, het zijn toch jouw cijfers, waarom zou je die dan niet mogen inzien elk moment dat je wilt?