Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gypsy schreef:Gewoon niet betalen natuurlijk, laat de school maar proberen uit te leggen waar dat geld voor zou moeten zijn.
Denk dat het idd verstandig is om gewoon niet te gaan, voorlopig staat de efteling er nog wel even, dus dan kun je het altijd nog eens inhalen.
Brainless schreef:Gypsy schreef:Gewoon niet betalen natuurlijk, laat de school maar proberen uit te leggen waar dat geld voor zou moeten zijn.
Denk dat het idd verstandig is om gewoon niet te gaan, voorlopig staat de efteling er nog wel even, dus dan kun je het altijd nog eens inhalen.
Hier moet je vaak nog voor het vervoer (de gehuurde bus) meebetalen.
De huurprijs wordt verdeeld over een x aantal leerlingen en als er 1 of meerdere niet mee gaan is dat bedrag per persoon hoger.
Vandaar dat men er vaak voor kiest om afzeggers wel mee te laten betalen aan de huur.
Goof schreef:Als dit een schooluitje is hoort dit bedrag opgenomen te zijn in de ouderbijdrage, ouders hebben hier allang voor betaald.
Ik vind het vreemd dat dit georganiseerd wordt en je er zelf voor moet betalen, ik zou zeker ook niet betalen.
) en geloof me, zo rustig als de attracties lijken zijn ze niet, en je kunt echt maar in weinig attracties helaas. Ja, kon een film over de villa volta kijken maar de villa volta kon ik dus niet in.. Droomvlucht lukte ook niet, en dat zijn echt geen hele snelle attracties..
kun je niet mee, jammer dan.