Succes met je tentamen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rachelle_K schreef:Jaa leuk! Dankje, ik zal het nodig hebben haha
Ik zit op de juridische hogeschool Avans-Fontys, ik ga naar die van Avans in Den Bosch
Die plaatjes over rechten(studenten) zijn trouwens echt geweldig
Ghostattack schreef:[ Afbeelding ]
Sooo true! Ik zet vaak soundtracks van Assassin's Creed op, niet alleen prachtige muziek maar het werkt gewoon echt.
https://www.youtube.com/watch?v=uH1wfrOcvHg

. 

amberboktt schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie van die 'motivatievlagen' hebben? Ik heb ze regelmatig 's ochtends op school en 's avonds laat. Damn me
amberboktt schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie van die 'motivatievlagen' hebben? Ik heb ze regelmatig 's ochtends op school en 's avonds laat. Damn me

Uitleg is de beste manier om iets te leren, dus daar heb je toch nog wat van opgestoken. 
Zoals vandaag, we moeten voor Grieks tekst 25B, C en 26A leren. Daar hadden we nog 2 lesuren voor (en dinsdag, maar woensdag is het pw al
).
Dus dat lijkt mij geen strak plan..
Trouwens, volgens mij volgde jij mijn topic over mijn profielkeuze ook nog.. Het is filosofie als extra vak geworden, lol.
Vanavond niks gedaan. Dit jaar interesseert het mij gewoon niet meer. De lessen volg ik ook al bijna niet meer.. pff.. nouja nu op bed.. morgen weer een dag.. 

. Ik kijk Supernatural, Sherlock, American Horror Story, The Walking Dead, Game of Thrones, Vikings, Penny Dreadful, Peaky Blinders, Orange is the New Black, Awkard, Faking It, Fargo, en waarschijnlijk nog een paar die ik vergeten ben.. Gelukkig hebben de meesten nu een pauze. The Walking Dead heeft binnenkort de seizoensfinale en Game of Thrones begint binnen twee weken weer. 

Slaap lekker!