HBO Minor opties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:27

larissa96 schreef:
Ik volg hier ook even mee! Ik hoor deze maand of ik ben ingeloot om m'n minor in Brighton of Stockholm te mogen volgen en als dat niet zo is, moet ik er ook gewoon eentje in Nederland kiezen. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik dan wil, dus misschien kom ik hier nog op wat ideeën! :)

Oh wat gaaf in het buitenland! Daar heb ik ook nog zo over lopen te twijfelen! Ik zal duimen voor je dat het lukt :D
Welke opleiding doe je? :)

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:50

Joyce_R schreef:
larissa96 schreef:
Ik volg hier ook even mee! Ik hoor deze maand of ik ben ingeloot om m'n minor in Brighton of Stockholm te mogen volgen en als dat niet zo is, moet ik er ook gewoon eentje in Nederland kiezen. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik dan wil, dus misschien kom ik hier nog op wat ideeën! :)

Oh wat gaaf in het buitenland! Daar heb ik ook nog zo over lopen te twijfelen! Ik zal duimen voor je dat het lukt :D

Ik studeer commerciële economie op de hva! Welke opleiding doe jij dat je ook die keus had?
Ik kreeg helaas vanmiddag een mailtje dat ik niet ben ingeloot. Mijn steden waren erg populair en waren al zo goed als vol na de indeling van de studie waar het verplicht voor is. Dus helaas! Nu maar even goed nadenken wat ik nu wil gaan doen hihi.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:51

Joyce_R schreef:
larissa96 schreef:

Ik studeer commerciële economie op de hva! Welke opleiding doe jij dat je ook die keus had?
Ik kreeg helaas vanmiddag een mailtje dat ik niet ben ingeloot. Mijn steden waren erg populair en waren al zo goed als vol na de indeling van de studie waar het verplicht voor is. Dus helaas! Nu maar even goed nadenken wat ik nu wil gaan doen hihi.

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:18

Leuk dat hier een topic over is! Hebben jullie allemaal al een minor gekozen inmiddels? Ik heb nog maar 1 dag om te beslissen :') Ik vond dat Kies op Maat niet heel erg duidelijk, en begreep ook dat je pas later mag inschrijven dan de studenten van die school. Dan heb je volgens mij weinig kans.

Marieke_K

Re: HBO Minor opties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:43

@CP: dat hoeft niet zo te zijn hoor, KOM is al open voor inschrijvingen maar onze 'eigen' minorinschrijvingen openen pas eind april.

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:49

Ohh serieus? Hoorde dat de 'eigen' studenten altijd een soort van voorrang hebben. Ik moet een minor volgen van sep 2015 tot jan 2015, jullie ook? Ik weet dat bij de HU de inschrijvingen morgen al starten, en bij Kies Op Maat starten de meeste inschrijvingen pas in april.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:57

En ik moest eerder de minor informatie aanleveren omdat KOM eind maart open zou gaan :')

Wij geven geen voorrang of iets, er is een minimum aantal dat moet inschrijven om te kunnen starten en dat is het.

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:07

Oh haha, ik vind het zo onduidelijk allemaal. Dus bij jullie is de start van de inschrijving gelijk aan die van KOM? Dat is wel eerlijk :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:23

Ik heb me nog niet ingeschreven, ben er nog niet uit wat ik wil doen.. :P

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:32

Haha ben ik gelukkig niet de enige, wanneer start bij jullie de inschrijving? :P

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:33

Haha die is al gestart, ik loop achter :P

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:37

Haha, ook voor september 2015? :P Ben je niet bang dat je te laat bent dan? Ik hoor van studenten van vorig jaar dat veel minors binnen een paar uur vol zitten.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:07

Ik heb me toch ingeschreven voor een minor aangeboden vanuit mijn eigen school. ''Liever voorkomen.'' Dat wordt in Tilburg gegeven. Mijn keuze hiervoor omdat ik grote kans een buitenlandstage wil gaan doen in Duitsland en ik niet een heel schooljaar ver van huis wil zijn. Ik ben benieuwd!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:13

Ja Liever Voorkomen wordt indd bij ons in Tilburg aangeboden xD Klasgenoot van mij gaat die ook doen :)
Ik ga zelf juist naar Eindhoven hahah (Pedagoog vd wereld). Lekker iedere keer heen en weer van Tilburg naar Eindhoven. Gelukkig niet mega ver opzich. Ookal is het stuk verder dan Fontys Tilburg, waarnaar ik maar 5 minuten hoef te fietsen :') Maargoed bij Tilburg spraken de minoren me niet aan.

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:15

@1234 heb jij je dan ook ingeschreven via Kies op Maat dan?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:37

Nee want het is een interne minor. Hoef me alleen via progress in te schrijven. Mijn minor staat niet op Kies op Maat.

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:14

Ik heb me ingeschreven voor de minor arbeidsrecht *\o/*
Officieel konden we vanaf 19.00 inschrijven, maar het bleek om kwart voor 7 ook al te kunnen :) Nu kom ik het systeem ook niet meer in, ik geloof dat hij het niet zo goed aan kan dat bijna de hele HU zich tegelijkertijd in wil schrijven :=

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:23

Ik had hetzelfde :P Gelukkig nog wel op tijd! Heb me voor de zekerheid maar ingeschreven mocht het via KOM toch niet lukken.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:51

Ondanks dat het hier al eventjes een tijdje stil is, wil ik jullie updaten. Ben toegelaten tot de minor Leidinggeven aan professionals in zorg en welzijn! *\o/* *\o/* *\o/* Aan de HAN!
Nog meer van hier? Omdat sommige deze optie hadden?

Anoniem567

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:14

Joyce_R schreef:
Ondanks dat het hier al eventjes een tijdje stil is, wil ik jullie updaten. Ben toegelaten tot de minor Leidinggeven aan professionals in zorg en welzijn! *\o/* *\o/* *\o/* Aan de HAN!
Nog meer van hier? Omdat sommige deze optie hadden?

Leuk!! Ik ben ook aangenomen voor die minor aan de HAN! Dus misschien gaan we elkaar wel tegenkomen.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:31

Oooh dat meen je? Super leuk! Dan zal die kans vast aanwezig zijn denk ik! :D

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:56

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik zit op de Hogeschool van Amsterdam en ga in september een minor volgen op de Hogeschool Utrecht. Nu vraag ik me af hoe de herfstvakantie daar is geregeld ivm boeken van een vakantie.
Wie o wie kan me helpen?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 15:00

Ik heb besloten om dit topic omhoog te zetten i.p.v. een nieuw topic te openen, aangezien het hier over minoren gaat!

Na de vakantie ga ik beginnen met een minor op het Saxion. Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten? :j

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:52

Ja ik begin na de vakantie ook aan m'n minoren, op Hogeschool Leiden. :)

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:53

Ik ga mijn minor in Tilburg Fontys volgen, aangezien deze helaas niet in Eindhoven was!