Ik ook! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ook!

studeer al wel, maar stap over op geneeskunde.. aan de uva 

Gianti schreef:mag mij volgens mij hier ook meldenstudeer al wel, maar stap over op geneeskunde.. aan de uva
Mac werd bij ons afgeraden ivm software en aansluiting op beamers. .. ik heb nu super fijne, dun, licht en snel met goede accu.. aangezien ik foto's bewerk ook goede scherm en trekt ook de zwaardere programma's, had dus ook als een van weinige geen probleem met spss (statistiek software)

xAntoinettex schreef:Gianti schreef:mag mij volgens mij hier ook meldenstudeer al wel, maar stap over op geneeskunde.. aan de uva
Mac werd bij ons afgeraden ivm software en aansluiting op beamers. .. ik heb nu super fijne, dun, licht en snel met goede accu.. aangezien ik foto's bewerk ook goede scherm en trekt ook de zwaardere programma's, had dus ook als een van weinige geen probleem met spss (statistiek software)
En mag ik vragen welke je dan nu hebt?
Leuk dat er steeds meer mensen bij komen!

Het wordt een dure grap, maar vooruit. Nightingale schreef:Ik meld me ook!
Marieke - 17 - Natuur- en sterrenkunde in Nijmegen. Ik ben hard op zoek naar een kamer dus suggesties zijn welkom
Ik zag dat jullie het eerder hadden over een tegemoetkoming maar het is me nog niet helemaal duidelijk... Ik wordt pas eind oktober 18 dus ik kan de eerste maand nog niet lenen, weten jullie of er manieren zijn om dit toch te overbruggen? Want voor een tegemoetkoming scholieren waarover gesproken werd moet je ook 18 zijn helaas...
Ik ben ook op zoek naar een kamer, sta je al ingeschreven bij de SSHN?