Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Loes1996 schreef:Mag ik mij hier melden? Ik ben opzoek naar een bijbaan en merk dat sommige je gewoon voor 20 uur per week willen hebben, heel leuk maar naast mijn studie niet te combineren:( en als ze dan vragen naar je leeftijd en je zegt 18 is het, sorry ik zoek eigenlijk iemand van 16:(
gewoon nu al te oud om te werken? :'( en promotiewerk..ik weet het niet, weet eigenlijk ook niet hoe zoiets in zijn werk gaat en ben bang dat ik dan wel werk maar niemand mijn dingetjes wilt "aanhoren" waardoor ik geen loon heb:( weet iemand hoe dit gaat?
Ghostattack schreef:Ik meld me, eerstejaars student in Amsterdam, (nog) geen werk en kom 130 euro te kort per maand straksSolliciteer nu al in Amsterdam, maar wordt overal afgewezen omdat ik nog niet daar woon. Ja mensen, er staat met koeienletters op mijn cv dat ik vanaf februari daar woon
Probleem met mij is dat ik absoluut geen horeca werk wil of kan doen. Dan liever geen werk, want ik ben daar echt niet geschikt voor. Zoiets levert mij alleen maar stress op weet ik uit ervaring. Dus dat sla ik allemaal al over. De rest is helemaal prima. Behalve callcenter, dat sla ik liever over
Dus hele dagen werkt dat ook niet. Bizzybijtje schreef:Hier nog een... Ik heb gelukkig wel een bijbaan in het weekend, maar wil graag doordeweeks gaan werken omdat dat makkelijk te combineren is met mijn thuisstudie. Alleen word ik dus ook nergens uitgenodigd. Probleem is dat in de bediening/bar/winkels voor mij niet te doen is in verband met gewrichtsproblemen, dus ik ben ook nog beperkt tot een "zitbaan". Of althans, grotendeels. Momenteel werk ik op zondag 4 tot 5 uur en dan zit ik al op het randje van het wel of niet trekken van de pijn zeg maarDus hele dagen werkt dat ook niet.
Danique_G schreef:Verschrikkelijk vind ik dat Lous. Alsof je afstudeerd met 10 jaar op zak. Gelukkig zijn er in mijn sector grote tekorten. Heb mij studie thank god ook uitgezocht op baankansen. Ben ik nog steeds zo blij mee dat ik dat heb gedaan.