Maar ik kom er dus niet doorheen
Ik ga vandaag weer aan de gang, weet mijn nieuwe deadline nog niet maar het moet toch ooit af..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

upendo schreef:![]()
Ik moet wel, ik woon samen, moet de rekeningen zelf betalen en met de uren voor stage en school red ik het niet om alles zelf te betalen van mijn bijbaan, wil ik ook nog een beetje een normaal leven kunnen leiden.
Ja, daar kan ik me ook aan ergeren ja. Volgend jaar moet ik vier dagen stage lopen over het hele jaar heen maar toch moet ik de volledige hoeveelheid schoolgeld betalen. Say what..

Maar oh wat fijn. Ik wou dat ik dit eerder gedaan had. Voor alles wat er geschreven dient te worden in je scriptie hebben ze blauwdrukken. In principe kun je dat gewoon overnemen en je eigen verhaal er in zetten. Helemaal fijn. Twee keer per dag wordt je scriptie gecheckt en gaan ze alles doornemen. Structuur, inhoud echt alles. Kan het iedereen aan raden. Ben nu in twee dagen bijna helemaal klaar met het repareren van mijn thesis & dat is zo'n fijn gevoel. lampjerulez schreef:Als je de motivatie heb gevonden kan je mij dan ook even vertellen waar ik het kan vinden