Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat gemeen!
Mayflower_ schreef:Ik heb een aantal jaar in een verzorgingstehuis gewerkt waaronder ook op de gesloten afdeling. Zoveel meegemaakt daar!
Er zat daar ook een man die zijn hele leven lang boer is geweest en die stond elke morgen rond de klok van 5 uur op om de koeien te melken. Elke morgen weer.Dan liep een nachtzuster met hem een aantal rondjes over de gang en toen ging hij weer naar bed.
Of als er een vliegtuig overvloog van de vliegbasis ging sommige onder het bed liggen, die dachten dat er oorlog was (meeste hadden de tweede wereldoorlog meegemaakt).
Dreamy schreef:Doanique schreef:Oh ik heb geen maffe piercings hoor, ik heb een ringetje boven in m'n oorVroeg het me gewoon af.
Heb je wel eens maffe dingen uit koffers of bagage (of zelfs mensen) gehaald?
Wij doen ook controle op doorvluchten, en daarbij hebben we wel eens gevilde ratten uit een tas gehaald!
Verder wel eens verborgen wapens (mesjes achter gespen van riemen, creditcard mesjes).
Ook worden er wel eens drugs onder pruiken vandaan getoverd of onder "medisch verband".
Een slimmerik had drugs verstopt door het op zijn lichaam in te pakken met zilverfolie.. En ja, dat gaat piepen
Wat willen ze daar mee dan!
Hersenen op de verkeerde plek. purny schreef:Ondanks dat ik weet dat ik niet bewust iets meeneem wat niet mee mag en ik er ook geen probleem mee heb als ze in beslag nemen wat ze vinden (paar jaar geleden was ik bijvoorbeeld vergeten mijn schaar uit mijn etui te halen, oeps), blijf ik het ook altijd spannend vinden.Haha Dreamy... ijzergehalte hoog tijdens menstruatie.
Ik ben ook wel eens gefouilleerd bij zo'n random check.. ben altijd weer bang dat het alarm afgaat. Misschien tot over 5 weken dan mag ik weer vliegen
Vorig jaar werd ik in Eindhoven vet hard uitgelachen toen ik uitgebreid m'n excuses stond aan te bieden voor een flesje water dat nog in m'n tas zat en ook nog behoorlijk rood aan begon te lopen, waarop de beveiliger zei: "Het is maar een flesje water, hoor! Daar hoef je toch niet van te gaan blozen! Je wilt niet weten wat ik allemaal al uit tassen heb moeten halen aan handboeien en andere speeltjes."
, kwamen we op de terugweg van Kreta naar huis pas achter, vonden ze niet zo leuk daar
_Summerly_ schreef:purny schreef:Ondanks dat ik weet dat ik niet bewust iets meeneem wat niet mee mag en ik er ook geen probleem mee heb als ze in beslag nemen wat ze vinden (paar jaar geleden was ik bijvoorbeeld vergeten mijn schaar uit mijn etui te halen, oeps), blijf ik het ook altijd spannend vinden.Haha Dreamy... ijzergehalte hoog tijdens menstruatie.
Ik ben ook wel eens gefouilleerd bij zo'n random check.. ben altijd weer bang dat het alarm afgaat. Misschien tot over 5 weken dan mag ik weer vliegenVorig jaar werd ik in Eindhoven vet hard uitgelachen toen ik uitgebreid m'n excuses stond aan te bieden voor een flesje water dat nog in m'n tas zat en ook nog behoorlijk rood aan begon te lopen, waarop de beveiliger zei: "Het is maar een flesje water, hoor! Daar hoef je toch niet van te gaan blozen! Je wilt niet weten wat ik allemaal al uit tassen heb moeten halen aan handboeien en andere speeltjes."
oh ja dat was het
Flower86 schreef:Ik werk in een drogist en er komt een oud vrouwtje met rollator binnen. Ze vraagt of ik ook paracetamol met cocaine verkoop uhm ik denk dat u paracetamol met coffaïne bedoelt?oh ja dat was het