Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Douraque schreef:Even nog een opmerking: wet werk en zekerheid is nog niet van kracht, per 1 januari 2015 een gedeelte en per 1 juli 2015.

Douraque schreef:Even nog een opmerking: wet werk en zekerheid is nog niet van kracht, per 1 januari 2015 een gedeelte en per 1 juli 2015.
Tivoli schreef:Overigens,mijn arts heeft niet gezegd dat het door mijn werk is opgelopen,maar dat het mogelijk door mijn werk is ontstaan.
Het zijn vaak die kleine woordjes waar je goed op moet letten,ook ik zelf.
Dat kan het verschil maken tussen sterk staan of een flater slaan.
Ik snap heel goed dat mijn arts geen definitieve uitlatingen hierover durft te doen en dat liever over laat aan een arboarts of een ander die hier voor in wordt gezet. (Toch?)
Shadow0 schreef:Eens met quartel. De bond kan bovendien ook helpen in communicatie met het UWV als dat nodig is. Overigens: je kunt vaak zodra je lid bent kort advies krijgen, intensievere juridische steun heeft vaak een wachttijd (bv van een jaar) voor het gratis is, of de regel dat het niet om een al lopend conflict moet gaan. Wel even in de gaten houden dus.
Maar als je nog 2 jaar te maken zou kunnen hebben met je werkgever kan het zeker van pas komen.
baas gaat vrij uit zelf ben je de klos bliver schreef:Man man man wat een varkens zijn sommige werkgevers ook, maar eerlijk gezegd ben je zelf ook een beetje naïef geweest. Als ik me iets vergis is hiervoor gewaarschuwd in dit topic.

Hij weigert simpelweg om ook maar iets schriftelijk af te handelen.schrikdraad schreef:Vraagje tussendoor.
Als je ziek uit dienst gaat ben je dan sollicitatie plichtig?
Uwv verteld mij van wel maatslag ik zo lees dat je in de zw komt en niet in de ww vraag ik het me.toch af

Douraque schreef:Bij een tijdelijk contract met een einddatum is contract geëindigd. Tenzij je de dag volgend op je laatste werkdag wederom komt werken, dan is die stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden + voor dezelfde duur