HAS Dier- en Veehouderij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

L_Love_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 18:37

Een groepsapp lijkt me een goed idee!

Hebben jullie een brief ontvangen over de 'normale' introductieweek, niet die van Gremio Unio?
Een kennis die ook gaat starten in september aan de opleiding Voedingsmiddelen Technologie heeft hiervan namelijk wel een brief ontvangen, ik was nogal bang dat ik iets verkeerd had gedaan en niet goed ingeschreven stond. %)

Wel handig om tips te krijgen over de boeken, dankjewel! *\o/*

Robin_Rikkie

Re: HAS Dier- en Veehouderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 19:16

Nee, ik heb daar ook geen brief over gehad! :=

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:03

Ik ook niet!

L_Love_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:59

Thank god, dan hoef ik mij geen zorgen te maken! +:)+

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:18

Lianne24 schreef:
bettyvn, waar ga je je paard stallen als ik vragen mag?
Zoals ik heb begrepen is de introweek van Gremio Unio niet verplicht, en de eerste schoolweek is nog een soort introductieweek met activiteiten van school zelf die wel verplicht is.

stal eickendonk (ik schrijf het vast verkeerd :') maar das maar 17 minuutjes fietsen van de HAS... wel ff wennen, van thuis alles zelf doen, naar vol pension met alles er op en er aan
een kamer vinden is zooo moeilijk, ben echt al weken dan niet maanden bezig, maar krijg gewoon ook vaak geen reacties |o

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 10:36

bettyvn schreef:
Lianne24 schreef:
bettyvn, waar ga je je paard stallen als ik vragen mag?
Zoals ik heb begrepen is de introweek van Gremio Unio niet verplicht, en de eerste schoolweek is nog een soort introductieweek met activiteiten van school zelf die wel verplicht is.

stal eickendonk (ik schrijf het vast verkeerd :') maar das maar 17 minuutjes fietsen van de HAS... wel ff wennen, van thuis alles zelf doen, naar vol pension met alles er op en er aan
een kamer vinden is zooo moeilijk, ben echt al weken dan niet maanden bezig, maar krijg gewoon ook vaak geen reacties |o

Sta je ingeschreven bij de woonservice?

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:16

Ik heb ook geen brief gehad.

bettyvn, ik vond het ook heel lastig om een kamer te vinden. Ik heb nu een tijdelijke kamer, tot februari. Ik heb dit aanbod maar aangenomen en hoop dat ik in de tussentijd meer contacten heb gelegd en een andere kamer kan vinden. Ik heb veel op Kamernet gereageerd en op de Facebook pagina: Find a room(mate) or house in Den Bosch. Ik hoop dat je snel wat kan vinden.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:19

Ik kom hier even binnenvallen! :)F

Zitten hier ook studenten in Venlo op de HAS?

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 13:29

sta ingeschreven bij woonservice, op kamernet ook op alles gereageerd, maar zo vaak niets terug gekregen, of te hoge verwachtingen van mij (ik ben er waarscheinlijk nooit met eten ect.) dat ik daar het abbonement vandaag maar heb op gezegt

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 21:28

Wat leuk om te lezen dat dit jaar weer zoveel bokkers aan de HAS gaan studeren! Ik ben inmiddels alweer een paar jaartjes afgestudeerd, maar kijk nog altijd met veel plezier terug.

Wat betreft de boeken: ik zou inderdaad de boeken pas in de eerste week kopen, veel boeken zul je anders voor niks kopen. Biology kun je wel vast kopen, die zul je je hele studie gebruiken.

Ik heb zelf op kamers gezeten in de flat aan de Onderwijsboulevard. Vond het zelf erg leuk om in Den Bosch te wonen, maar ik kan wel aanraden om kritisch te zijn op de kamers. Sommigen zijn echt heel vies. Aan de Wethouder Schuurmanslaan heb je je eigen badkamer, dat is wel erg fijn! Wel een kwartiertje fietsen vanaf daar naar de HAS.

Naar de introweek ben ik destijds ook niet geweest. Geen spijt van gehad. Ik heb van degenen die zijn geweest wel gehoord dat het erg leuk was.

Bovenal vond ik het een erg leuke studie! Doordat je met studiegenoten met dezelfde interesse (liefde voor dieren) zit, heb je altijd iets om over te praten! Ik ben trouwens begonnen met interesse voor huisdieren. Tegenwoordig werk ik op de agrarische afdeling van een bank. Helemaal omgeslagen qua interesse dus, maar ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk :)

dreamheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:40

L_Love_Horse schreef:
Een groepsapp lijkt me een goed idee!

Hebben jullie een brief ontvangen over de 'normale' introductieweek, niet die van Gremio Unio?
Een kennis die ook gaat starten in september aan de opleiding Voedingsmiddelen Technologie heeft hiervan namelijk wel een brief ontvangen, ik was nogal bang dat ik iets verkeerd had gedaan en niet goed ingeschreven stond. %)

Wel handig om tips te krijgen over de boeken, dankjewel! *\o/*

Wij van Voedingsmiddelentechnologie gaan kamperen in de eerste week, jullie?