Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zillionke schreef:VivaByoux schreef:Ik doe havo 4 een jaartje over, was een moeilijk jaar voor mij met foute vakken. Nu dus ander vakken pakket en een frisse start. Ben nu 16 dus word in 2015 17
welk profiel heb je nu , en welk profiel had je ?
aniek_joefy schreef:Ik heb nog werkelijk geen idee
Wil heel graag iets met dieren ofzo gaan doen maar geen idee wat daarin mogelijk is...

siepenteun schreef:Wij krijgen helaas pas op de dag dat het schooljaar begint de nieuwe klassen te horen. Erg jammer vooral omdat ik van mavo naar havo ga (wel op dezelfde school) en hierdoor erg weinig mensen ken
VivaByoux schreef:maximexfleur schreef:Ik wil dierenarts worden als mij dat gaat lukken. Dan moet ik eerst nog vwo doen na mijn havo, dus slagen met minstens gemiddeld en 7.
En als t goed is moet je dan ook een vreemde taal hebben of zoiets? Om door te stromen naar vwo
DeniseBobby schreef:Heey, ik ben Denise ik ben 15 & zit aankomend jaar in havo 4. Natuur en gezondheid met wiskunde A, M&O en natuurkunde
Zijn jullie ook een vermogen kwijt aan de boeken en examenbundels
VivaByoux schreef:Ik doe havo 4 een jaartje over, was een moeilijk jaar voor mij met foute vakken. Nu dus ander vakken pakket en een frisse start. Ben nu 16 dus word in 2015 17