En nu lekker genieten van de vakantie Gaan jullie nog weg?
Kimara_00
Geplaatst: 18-07-14 12:37
Jaa , ik ga alleen op ponykamp en een weekend duinrell, maar voor de rest niet echt iets bijzonders. Ik ga ook nog voor het eerst een strandrit maken en ik zal ook wel vaak op stal te vinden zijn in de vakantie
Ik ben Nikki, ik ben 13 jaar en word in begin september 14 en woon in Rotterdam. We hebben een hond, 2 konijnen en 2 degoes. In groep acht hebben wij de NIO test gedaan ipv de CITO test. Ik had hoofdpijn bij deze test. Het advies volgens de NIO was Kader, maar ze hadden me VMBO-tl advies gegeven. Ik heb in de 1e dus VMBO-tl gedaan, maar dit was veel te makkelijk. Ik heb havo advies gekregen, en ben toen naar 2H/V gegaan. En nu ga ik dus naar VWO 3
Die stomme cito en nio test ook altijd. Iemand die ik ken had 532 op de cito en doet het prima op het vwo. Je hoeft je maar gewoon niet lekker te voelen en die score gaat zo achteruit. Maar teglijkertijd ken ik ook iemand die 550 had de maximale score en die van vwo is afgezakt naar havo, en op de havo gaat het nog niet lekker.
Ja, daar ben ik erg blij mee . Het is ook maar een momentopname, dus zoals bij mij was en zoals lobkew zegt, je hoeft je maar even niet lekker te voelen of er is iets, en dan heb je zo een lagere score...