Ik ga wonen in de Capucijnenvoer, welke supermarkten liggen daar in de buurt? en bv winkels voor kleine huishoudelijke artikelen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pandora2 schreef:Ik heb ook in Leuven gestudeerd ! ...wel al lang, lang, lang geleden....denk dat de dieren toen nog sprakenSupergezellige studentenstad !
![]()
Ik woon nu op 5 autominuten van waar jij je stage gaat doen![]()
Kwestie van winkels heb ik zo direct geen idee...heb nooit op kot gezeten daar...
RM_ schreef:Hebben jullie misschien tips voor winkels in Leuven?
Ik ga wonen in de Capucijnenvoer, welke supermarkten liggen daar in de buurt? en bv winkels voor kleine huishoudelijke artikelen?
Ik start in september mijn tweede jaar arabistiek en islamkunde aan de kul, nu nog volop bezig met herexamens... Zit wel niet op kot maar woon in Heverlee, kwartier fietsen van het centrum. RM_ inderdaad is er een Aldi in de slachthuislaan. En de delhaize op de naamsevest , die momenteel naar de kelderverdieping verhuisd is
Ik heb pas mijn eerste jaar in Leuven achter de rug. Ik heb er mijn schakeljaar psychologie gedaan, dus ik begin volgend jaar met mijn master. Wat leuk dat er hier nog mensen zijn die psychologie in Leuven studeren! Heb waarschijnlijk bij een heel aantal vakken bij jullie in de les gezeten. Heb trouwens ook 3 herexamens: human biology, gedragsneuro 2 en ontwikkelingspsychologie 2.

. Ik heb een kot in Windmolenveldstraat (ligt recht op recht op de Tiensestraat), maar krijg 15 september pas de sleutel.. De 22ste beginnen mijn lessen