Wie nog meer? Studeren aan de HVA

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:24

Ik krijg dit te zien:
Afbeelding

Phen

Re: Wie nog meer? Studeren aan de HVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:38

Ik kan mijn rooster ook nog niet zien, ik krijg precies het zelfde als jou te zien.

@lieveli
Dan zit je vriend op de zelfde locatie als mij. Ik wens hem veel succes met de introductieweek, want dat zal ie wel nodig hebben.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:40

Oke, dat stelt weer wat gerust. :') Als ik het morgen nog niet kan zien zal ik eens een belletje plegen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:24

Ahaaaa..

Citaat:
Roosters kan je vinden via http://mytimetable.hva.nl
Er wordt nog druk gewerkt aan de roosters maar we verwachten dat deze in de loop van vrijdag 29 augustus klaar zijn en gepubliceerd zullen worden.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:49

Ik kan nu wel de roosters zien!

Ik moet wel zeggen dat ik alles bij de HVA wel erg lang vind duren. Ik ben een doublant en weet ondertussen nog steeds niet in welke klas ik zit, wie mijn SLB'er is en wat voor vakken ik allemaal nog moet doen. Zojuist ook te horen gekregen van oud klasgenoten dat ik zsm een kluis moet regelen want anders is alles bezet. Ook heb ik net een mail gehad of ik nog 'ff' voor maandag mijn Verklaring omtrent het Gedrag wil inleveren, want dat is nieuw dit jaar. Lekker op tijd want dat moet via de gemeente.
En ondertussen probeer ik constant contact te zoeken, maar antwoorden krijg ik niet. Maar ik moet wel zsm contact opnemen met mijn SLB'er voor informatie, haha welke SLB'er?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:21

Bij mij nog steeds niks. :n
En ja vind het ook erg traag allemaal..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:58

Welkom bij de HvA :D Als tweedejaars geef ik jullie allemaal vast de boodschap; leer ermee leven :+
HvA staat niet bekend om de goede communicatie en hou er rekening mee dat je dingen eigenlijk vrijwel altijd op het laatste moment pas weet :+

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 18:40

Ik zou ook tweedejaars zijn als ik het eerste jaar niet overdeed. Helaas al te veel ervaring ermee.
Vorig jaar sinds januari bezig geweest met bijzondere omstandigheden, wist het pas dat ik het kreeg in Juli. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:04

Hoe bevalt het jullie?

Lienek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 18:00

Zwaar! Ik heb al 3 onvoldoendes binnen.. Echt heeel erg balen... Bij een toets hadden van de 32 studenten maar 8 een voldoende... Maar de studie zelf vind ik erg leuk en mijn klas ook! Dus motivatie is er wel.. Nu alleen nog even goed op mijn her gaan scoren

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 21:51

Prima! Maar ik heb dan ook wel een luizenleventje op dit moment als doublant. Heb namelijk al 2 blokken maar erg weinig les omdat ik alles dat ik gehaald heb niet meer hoef te volgen. Natuurlijk wel lekker maar ik ben de rest van de tijd wel veel aan het leren om de vakken die ik niet gehaald heb, nu wel te halen. Eerste tentamenweek zit er op en heb de twee vakken die ik moest doen dik gehaald. Aankomend blok word iets drukker, maar we gaan er tegenaan!

Voor diegene die het tentamenweek niet zo goed hebben gedaan als dat ze gehoopt hadden, zoek de docenten op van de vakken die je niet gehaald heb. Laat je werkcolleges/opdrachten controleren (als dat nog niet gedaan word) en vraag om tips hoe je het 't beste kan aanpakken. Dit heb ik ook gedaan en dat is mij erg goed bevallen. Ik wou dat ik het vorig jaar al gedaan had!