Baan per direct opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:00

Als je ontslag neemt heb je geen recht op ww. Heb je daar al wel aan gedacht?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 20:02

Die heb ik ook niet nodig..

Ik hoef verder ook geen tips or tricks meer, topic staat al vol met dingen waar ik niet om heb gevraagd. :)
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 04-04-14 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Re: Baan per direct opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:02

Mooi zo! :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:03

Nu zijn we natuurlijk wel heel nieuwsgierig hoe je dat voor elkaar hebt gekregen aangezien je bijna zeker wist dat je leidinggevende het niet zou doen alleen om je te stangen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:07

chevax schreef:
Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.

Niet dat het in dit geval zo is, maar pas je wel op met wat je hier verkondigd? Ik was 24 toen ik met een burn out thuis kwam te zitten ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:09

Liselot schreef:
chevax schreef:
Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.

Niet dat het in dit geval zo is, maar pas je wel op met wat je hier verkondigd? Ik was 24 toen ik met een burn out thuis kwam te zitten ;)

Amen!

En ik heb ook nergens gezegd dat TS een burn-out heeft, maar wel dat de instelling "niet aanstellen en gewoon doorzetten" het perfecte recept is om in zo'n situatie terecht te komen.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:10

Liselot schreef:
chevax schreef:

Juist ja, hier is mijn inziens niet sprake van een burn out. Maar op jonge leeftijd een burn out krijgen is zeker wel mogelijk, ook ik was 24 toen ik thuis kwam te zitten...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:12

Inderdaad, ik ben ook opgevoed met het motto "schop onder je reet en doorgaan" en dat deed ik dan ook braaf. Terwijl ik ondertussen doodongelukkig was en steeds verder wegzakte.

Fijn dat het iig opgelost is TS, mag ik vragen hoe je het hebt gedaan?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:21

Sushilla88 schreef:
Liselot schreef:
chevax schreef:

Juist ja, hier is mijn inziens niet sprake van een burn out. Maar op jonge leeftijd een burn out krijgen is zeker wel mogelijk, ook ik was 24 toen ik thuis kwam te zitten...

Wat ik bedoel is dat een topic begint met de vraag of TS per direct haar dienstverband kan beëindigen en een paar pagina's verder hebben we het over een burn out. Dat vind ik te ver gaan. Natuurlijk zullen er mensen zijn die op jonge leeftijd daar mee kampen en dat lijkt me absoluut geen pretje. Alleen lijkt het mij hier, gezien de OP en vraagstelling, niet echt van toepassing.

Maar gelukkig heeft TS samen met haar werkgever een oplossing gevonden!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:05

Fijn dat het geregeld is TS.....tijd voor nieuwe dingen!

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:09

quartel schreef:
Fijn dat het geregeld is TS.....tijd voor nieuwe dingen!

Helemaal mee eens! :)