Een heel groot dank je wel aan alle volgers!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:45

wauw wat een opluchting moet het voor je zijn! Ben echt super blij voor je dat het nu afgelopen is en je een nieuwe start kan maken. Laat het een les zijn voor werkgevers die zo met hun personeel denken om te kunnen gaan.
Ik zal duimen voor een heerlijke zonnige maand/zomer voor jou! Geniet van de rust die je verdient hebt!
Als er een wedstrijd zou zijn voor volhouders verdiende je een gouden plak! Respect voor jou!

Pandameisje

Re: Een heel groot dank je wel aan alle volgers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:45

(mag ik het verhaal van hier voor weten dus dat topic lezen als dat mogelijk is?)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 23:51

Ooh wat ontzettend fijn!!

Geniet ervan van je vrije tijd ff nu! :)

Tieneke

Re: Een heel groot dank je wel aan alle volgers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:01

Ik zocht gisteren nog naar je topic, maar nu is het duidelijk dat het verwijderd werd.

Super dat er eindelijk een einde komt aan dat hele gedoe, en vooral dat jij dit met een goed gevoel kan afsluiten. Het moest ook niet gekker worden he...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:55

daffodil schreef:
Dank en ja het topic is weg. Das lastig uitleggen hier maar het was beter. Voor degenen die missen waar het om gaat,ik heb een strijd van een jaar achter de rug waarin mijn werkgever en ik niet al te gezellig met elkaar om gingen. Gelukkig komt daar nu een eind aan en kan ik met beide benen de toekomst ingaan!

Ik zojuist een uur lang gezocht. Ik ben oprecht blij voor je, eindelijk rust!