Welk beroep wil jij echt niet uitoefenen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:47

Dingen met kinderen, bejaarden of verstandelijk gehandicapten. Ik ben onwijs ongeduldig en absoluut niet zorgzaam. :=
Callcentermedewerker, of het nou mensen troep aansmeren of uitgekafferd worden bij de klantenservice is, het lijkt me allebei vreselijk.
Buitenwerk. Als ik bijvoorbeeld vuilnismannen met -5 en sneeuw achter die wagen aan zie ploegen heb ik niets dan respect voor ze, wat lijkt dat me zwaar!
Pedicure, getverdemme zeg, voeten. :r
Alles wat erg fysiek is.

tylando

Re: Welk beroep wil jij echt niet uitoefenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:50

Pedicure. ..heb echt een gruwel van voeten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:51

tylando schreef:
Pedicure. ..heb echt een gruwel van voeten

Ik ook. Ik kan me er rot aan irrititeren als iemand aan zijn of haar voeten zit.

Geryon

Re: Welk beroep wil jij echt niet uitoefenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:53

prutsmuts :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:56

Colporteur
Callcentre medewerker
Kapper (ik vind het vies om in andermans haar te zitten)
Kinderdagverblijfmedewerker
Middelbareschool docent
Pedicure (voeten, yuk!)
Tandarts
En in het laboratorium werken waar ze sputum, ontlasting en urine onderzoeken brrrrrr (kan goed tegen ontlasting etc, maar niet als ik er aandachtig in moet peuren :') )
Werken in de wereld der gebitsprothesen brrrr

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:03

Kantoor banen, niks voor mij. Iig alles waar je meer als 8 uur per dag moet zitten.
zitten blijkt ook nog eens heel slecht te zijn voor je, maar goed dat ik dat alleen echt leuk vind als ik op mijn paard zit hihi

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:06

Shadow0 schreef:
Verkoper als het gaat om mensen ongevraagd benaderen en ze dan dingen opdringen die ze niet willen / nodig hebben. Dat zou ik niet kunnen en ook niet willen.

Hierbij sluit ik mij helemaal aan. Daarnaast zou pedicure ook niks voor mij zijn, heb ook een vreselijke afkeer van voeten. :)

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:13

Er zijn eigenlijk niet zo gek veel beroepen die ik écht niet zou doen.
Ik ben nu callcentermedewerker outbound, en dat is echt verschrikkelijk :+ Ten eerste wat meer mensen hier al zeggen dat je echt mensen lastigvalt die er totaal niet op zitten te wachten. Maar ook omdat het zo verschrikkelijk saai is! Je zit soms wel een uur lang naar een kiestoon of voicemails te luisteren, zonder dat je iemand aan de lijn krijgt. Maar goed, ik verdien er geld mee :+ Ik probeer wel altijd zo begripvol mogelijk te zijn naar de mensen die ik aan de telefoon krijg. Ik begrijp heel goed dat ze geen interesse hebben en ga ook nooit pushen. Maar toch heb je af en toe mensen er tussen zitten die je bij je eerste woorden al uitschelden voor k*nkerh**r... Maar goed, van je af laten glijden en die mensen in het systeem zetten zodat ze nooit meer gebeld worden. Voor eventjes als bijbaantje is het prima, maar als vaste baan 40 uur in de week, no way!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:15

Grappig om te lezen wat mensen echt niet willen.

Ik word juist superblij van gehandicapten en neem de vieze klusjes er graag bij. Ook heb ik bij de mac gewerkt. Best leuk werk en helemaal niks vreselijks aan (behalve als gasten met carnaval over de trap kotsen...) :+

Wat ik echt niet zou willen is dakdekker of glazenwasser, want ik heb hoogtevrees! En inderdaad zoals veel anderen ook niet het outbound callcenter werk.

Anoniem

Alles waarbij ik mensen fysiek/mentaal bij moet helpen/aanraken. Van kinderen tot bejaarden.

Warboel

Verpleegkundige. Nooit.
Of iets met kinderen.

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:17

-dokter
-chirurg
-verpleegster in een ziekenhuis :r
-tandarts
-pedicure
-assistent van een assistent van een assistent, wil liever een eigen bedrijf als dat mogelijk is.
-treinmachinist
-vuilnisvrouw
-lerares op middelbare school
-prostitué :n
-schoonmaakster
-eeuwige studente -:) ik hou heb een hekel aan leren
-politieagente
-een celebrity *-:)
-psycholoog, ik zal die mensen alleen nog meer in de problemen helpen :+
-bibliothecaresse :Z
-verzorgster in een bejaardentehuis
-alles met crematies/begrafenissen etc.
-nog veel meer 8)7

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 09:18

Callcenter (belangst, niet handig :') ) en bejaardenverzorgster. Ik zou echt moeite hebben met de intimiteit (wassen enzo) en de zielige oudjes die geen bezoek van familie krijgen.

Werken met gehandicapten heb ik al gedaan en dat was juist heel leuk :)