Esmeej333 schreef:Mensen die zeggen gaan denken die ook na over de praktische gevolgen?
TS zit met twee paarden, die niet op pension staan, die ze ook niet weg wilt doen. Die moeten dat anderhalf jaar ook verzorgt worden.
Ik laat dat echt niet door jan en allemaal doen, hoor, alleen mijn vriend of m'n ouders. Maar je kunt het toch niet maken om die verantwoordelijkheid anderhalf jaar op iemand af te schuiven als je er niet voor betaald?
Als je je er wel voor betaald (fulltime verzorging) kost zoiets per paard al snel tussen de twee à driehonderd euro. Laten we zeggen 500 per maand. Zit je op 500 * 18 = 9000 + nog andere kosten.
Neem aan dat TS haar vriend tussendoor maar ook nog wil zien dus komen ook kosten van ticket bij.
Ik kan in niemands z'n portemonnee kijken natuurlijk maar ik weet niet of ik het allemaal zo zou kunnen betalen hoor, en ik vind dat ik m'n vriend niet ff anderhalfjaar met m'n paard kan opschepen of hele hoge stallingskosten voor m'n paarden omdat ik weg wil.
En waarom niet, ik heb al die maanden dat ik alleen zat zonder man voor het huis gezorgd, de kinderen de administratie enz enz.
Het is iets wat hij heel graag doet, wie ben ik om te zeggen dat ik dat niet wil doen voor hem.
Met hulp van vriend en ouders en wat paarden vriendinnen moet het best rond te breien zijn.
De opleiding heeft vast ook wat gekost, fijn dat je op deze manier invulling geeft aan je opleiding, en het staat super op je CV
Voor elk probleem is een oplossing, als je wil tenminste.