Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Apple schreef:Verder, wees ook niet te kieskeurig en zet door. Geef niet op na een paar dagen. Ik begrijp dat je begin deze maand begonnen was bij een baantje en dat je daar weer mee gestopt was omdat de uren problematisch waren en dat het buiten was. Werk is werk.
Jullie wonen samen, wat voor rekeningen gaat het dan over? Gezamelijke rekeningen voor het huishouden? vaste lasten? of overige rekeningen.
DeMolenhoek schreef:Misschien eens over denken om jou paard(en) indien je er hebt weg te doen? Kan je weer al even verder. Je had werk maar het was niet jou ding dus ben je weer gestopt? Tja... Dan zoek je het wel zelf...
Maar ik snap niet dat je bij maar 1000 euro al direct de erotiek overweegt? Meid, moest ik daarmee bij mijn vriend komen....
Dat soort verkoop is een tak van sport die je echt moet kunnen! Heb t ooit geprobeerd bij een callcentre en vloog er na 3 dagen weer uit. Het zijn imo echt types die dat werk kunnen doen
DeMolenhoek schreef:Ik heb een jaar gewerkt bij een bedrijf dat mijn ding helemaal niet was. Ik voelde me er zelfs echt beroerd bij. Maar ik deed het want het geld moest nu eenmaal binnen komen. Toen ik de aanbieding kreeg voor iets anders heb ik dat aangenomen en werk er nu nog altijd met plezier.
japielover schreef:die baan is niet begin deze maand geweest hoor
al eerder..
ik ben daar gestopt omdat ik de hele avond in mn eentje in het donker door de kou liep..
en dus ziek werd..
jij kan zeggen werk is werk..
Ik weet niet of jij ervaring hebt in de deur aan deur verkoop?
maar dat is daar bij even net wat makkelijk gezegd als jij beroerd bent en ijs en ijskoud ga jij die sale niet meer doen..
mensen zijn niet ge intereseerd om voor 3 cent goedkoper over te stappen..
ik ben absoluut niet kies keurig..
maar als ik werk van 12 tot 8 dan zorg ik dat ik kwart voor 12 op kantoor ben om om 12 te beginnen.
en niet een dag van te tevoren te moeten horen dat ik de volgende dag er om half 11 moet zijn..
en vervolgens met enige regelmaat tot 9 uur half 10 klaar te zijn..
dan moet je nog terug van de plaats waar je loopt naar arnhem en dan nog met OV naar huis..
het is dan niet egt chill als je pas rond half 12 12 uur thuis bent en in de ochtend weer om 7 je bed uit moet..
ik persoonlijk houdt dat niet vol..
japielover schreef:Apple schreef:Verder, wees ook niet te kieskeurig en zet door. Geef niet op na een paar dagen. Ik begrijp dat je begin deze maand begonnen was bij een baantje en dat je daar weer mee gestopt was omdat de uren problematisch waren en dat het buiten was. Werk is werk.
Jullie wonen samen, wat voor rekeningen gaat het dan over? Gezamelijke rekeningen voor het huishouden? vaste lasten? of overige rekeningen.
die baan is niet begin deze maand geweest hoor
al eerder..
ik ben daar gestopt omdat ik de hele avond in mn eentje in het donker door de kou liep..
en dus ziek werd..
jij kan zeggen werk is werk..
Ik weet niet of jij ervaring hebt in de deur aan deur verkoop?
maar dat is daar bij even net wat makkelijk gezegd als jij beroerd bent en ijs en ijskoud ga jij die sale niet meer doen..
mensen zijn niet ge intereseerd om voor 3 cent goedkoper over te stappen..
ik ben absoluut niet kies keurig..
maar als ik werk van 12 tot 8 dan zorg ik dat ik kwart voor 12 op kantoor ben om om 12 te beginnen.
en niet een dag van te tevoren te moeten horen dat ik de volgende dag er om half 11 moet zijn..
en vervolgens met enige regelmaat tot 9 uur half 10 klaar te zijn..
dan moet je nog terug van de plaats waar je loopt naar arnhem en dan nog met OV naar huis..
het is dan niet egt chill als je pas rond half 12 12 uur thuis bent en in de ochtend weer om 7 je bed uit moet..
ik persoonlijk houdt dat niet vol..
en enkel bij KNHS gebleven voor de wedstrijden(met een niet rijdend lidmaatschap)