saskiakefie schreef:Nee dat is autistisch en dom.
Je snapt dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over de regels?
Als mensen de afspraken ondertekenen, is het normaal dat ze zich eraan houden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chelle_dora schreef:saskiakefie schreef:Dan nog is het elke dag 3 kwartier langer
Ligt er maar wel net aan wat er is afgesproken met de stageplek. Als daar dagen van 9 uur zijn afgesproken draai je dagen van 9 uur.
En anders alsnog, duidelijk communiceren en niet in je eentje wat bedenken maar daar je stagebegeleiders op zowel stage als school ook in betrekken. Anders kan je het aan het eind van het jaar nog over doen. En dat heeft geen ruk met autistische scholen te maken, beetje krom ook om te zeggen maar ieder zijn ding natuurlijk.
bedrijf houdt zich aan de regels en verwacht het ook van school en de stagiaire; zoals is vastgelegd in het contract) kimberly1995 schreef:chelle_dora schreef:
Ligt er maar wel net aan wat er is afgesproken met de stageplek. Als daar dagen van 9 uur zijn afgesproken draai je dagen van 9 uur.
En anders alsnog, duidelijk communiceren en niet in je eentje wat bedenken maar daar je stagebegeleiders op zowel stage als school ook in betrekken. Anders kan je het aan het eind van het jaar nog over doen. En dat heeft geen ruk met autistische scholen te maken, beetje krom ook om te zeggen maar ieder zijn ding natuurlijk.
Als er afgesproken is om 9 uur te maken, moet er ook 9 uur geregistreerd worden en niet maar 8 uur.
'. Pubers dus.vuurneon schreef:Wij houden graag de stagiaires graag aan die verantwoordlijk zijn en ook natuurlijk goed werken. Dus menig goede stagiaire heeft een vakantiebaantje eraan over gehouden!
Snap die opmerking dus niet helemaal
En je hebt als je een vervolgopleiding doet als het goed is wel eigen verantwoordelijk, maar hé iedereen kan een keertje ziek zijn als het maar niet uit de hand loopt want dan ben ik de laatste die zegt dat er niet aan de bel getrokken moet worden. vuurneon schreef:Nou ja... Genoeg 16/17 jarigen op het mbo hoor die heerlijk recalcitrant zijn en 'waarom moet ik dit doen???'. Pubers dus.

chelle_dora schreef:kimberly1995 schreef:
Als er afgesproken is om 9 uur te maken, moet er ook 9 uur geregistreerd worden en niet maar 8 uur.
Ligt er dus maar net aan; als jij van 7 tot 6 aanwezig moet zijn op stage, betekent dat niet dat je die uren allemaal "uitbetaald" krijgt; je pauze is vaak gewoon voor eigen rekening. Zo had ik op de manege een kwartier koffiepauze 's morgens, dan een half uur lunchpauze, en dan een kwartier koffiepauze nog 's middags. Zo ook in de apotheek e.d. en die waren allemaal niet uitbetaald, maar maakte je dus toch "9 uur" op de werkvloer waarvan 1 uur voor eigen rekening was.
Als de stageplek zo vreselijk is had TS er al niet stage moeten gaan lopen en een plek moeten zoeken waar de stagaires ze gestolen kunnen worden en iedereen z'n eigen zin doet. Denk alleen dat je ervaring dan weinig voorstelt.
vuurneon schreef:Nou ja... Genoeg 16/17 jarigen op het mbo hoor die heerlijk recalcitrant zijn en 'waarom moet ik dit doen??? Ik studeer wel verpleegkunde hoor!!'. Pubers dus.
Ts had eigenlijk dit eerder moeten aankaarten dat ze daar niet goed op haar plek zat.
chelle_dora schreef:Jeutje kim, ga jij weer ff lekker bijslapen ofzo, verkeerde been uit bed gestapt of niet lekker geslapen?
Gelukkig is jouw vak chagrijnig reageren![]()
Het is niet mijn taak om TS d'r stage uren te berekenen of d'r contract na te kijken: dat had ze moeten doen voordat ze ging stagelopen en miepen.
saskiakefie schreef:vuurneon schreef:Nou ja... Genoeg 16/17 jarigen op het mbo hoor die heerlijk recalcitrant zijn en 'waarom moet ik dit doen??? Ik studeer wel verpleegkunde hoor!!'. Pubers dus.
Ts had eigenlijk dit eerder moeten aankaarten dat ze daar niet goed op haar plek zat.
niks mis mee om je af te vragen wat voor functie dingen hebben, ipv zonder te denken alles te doen.
Kun je toch gewoon uitleggen? En ja als het zeuren is dan is dat vervelend en mag je imo best strenger zijn maar pas het gewoon aan aan je stagiaire. Iedereen is anders.

saskiakefie schreef:En soms is het ook helemaal niet erg om iets door te zetten terwijl je het eigenlijk niet leuk vindt en het zelfs afzien is, leer je ook weer van, maar ik ben er wel voor dat je weet wat je rechten zijn en dat je niet alles maar gewoon braaf doet als je het er niet mee eens bent, en ja ik vind het persoonlijk onzin van het bedrijf.
saskiakefie schreef:En soms is het ook helemaal niet erg om iets door te zetten terwijl je het eigenlijk niet leuk vindt en het zelfs afzien is, leer je ook weer van, maar ik ben er wel voor dat je weet wat je rechten zijn en dat je niet alles maar gewoon braaf doet als je het er niet mee eens bent, en ja ik vind het persoonlijk onzin van het bedrijf.
als het contract het toe laat. Maar eerst inlezen, dan mopperen. friendly schreef:@kimerbly: Je maakt een rekenfout. Het is 8,25 uur. En scheelt het maar 1 kwartier met wat zij op mag schrijven, boehoe. Over lezen is vak gesproken..
kimberly1995 schreef:Rachelle, als je je niet goed hebt ingelezen, moet je niet reageren. Het is een feit dat er 0,75 uur te weinig wordt opgeschreven en als je een beetje gerekend had en goed gelezen had, wist je dat. Daar reageerde ik op en dan moet jij weer zo lekker volwassen reageren. Prima hoor, het is gemeld en daarmee klaar. Gelukkig kan ik wel normaal reageren.