Gepest , wat moet ik doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:52

_nvds schreef:
Vind het super fijn jullie berichtjes.
Ik ben net naar me oude engels docent gegaan , die is naar afdelings leider gegaan en ik heb over een kwartier een afspraak bij haar..

Stoer van je, goed gedaan!! Voor jezelf opkomen hoor. You go girl :D

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:09

_nvds schreef:
Heel erg bedankt weer allemaal!
Ik vind het super rot voor jullie dat het ook zo bij jullie is gegaan :(
Dat verdient niemand!

Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
Maar wat ik wel weet is dat ik super bang ben ..

Heb jouw uitleg net gelezen en als ik het goed begrijp komt het door 1 meisje dat met jou mee naar Afrika is geweest en dat ook bij je in de klas zit. Zal gewoon een jaloerse bitch zijn (sorry voor de grove taal). Hiervoor ga je toch niet naar een andere school?? Kom op zeg! Je bent een hartstikke leuk meid als ik in je profiel kijk. Volgens mij wordt het echt tijd dat jij een keer van je afbijt! Maak je eens kwaad. Ik weet dat het klinkt of ik er makkelijk over denk maar je zit wel een klein beetje in een slachtofferrol. En als ze zien dat hun gepest effect op je heeft, zal het niet minder worden. Kortom, vertel die b*itches de waarheid!!!! *\o/* *\o/*

eilleen333

Re: Gepest , wat moet ik doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:00

Het probleem is een beetje dat dat meisje volgens mij de hele klas tegen TS heeft gekeerd. En het is best lastig als je alleen staat om je dan nog te verweren. Ik heb dat destijds gered door mijn mond open te trekken en hen vocaal te slim af te zijn, maar veel mensen redden dat niet. Je moet het wel kunnen, lak hebben aan anderen. ik heb daar geen problemen mee, maar dat is niet voor iedereen zo makkelijk.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:38

Wordt je ook"lelijk" genoemd keek net je pf en dat ben je namelijk egt niet allemaal jaloerse k*tten

srry voor taalgebruik

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:45

En hoe ging het?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:20

Echt hoor, vast niet heel netjes, maar idd gewoon een keer een vlinke ram voor hun bek geven of naar de keel vliegen, wat jij prettig vind...

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:23

Als je op de middelbare zit, kun je ook naar een andere klas gaan, heb ik ook gedaan.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:26

Dat heb ik idd ook gedaan, omdat daar minder pesters zaten. Althans, dat dacht ik...

Je zit alsnog in clusters met andere klassen, en dus met hun. Dat tamtam gaat sneller dan social media. Dus het werd er niet beter van...

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:05

hmm.. nu dat ik erover na denk.. Hoeveel "leiders" zijn er van het groepje die jou pest? De genen die het meest denken dat ze stoer zijn door je te pesten?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:23

En hoe is je gesprek gelopen?

Ik heb half meegelezen en leef erg met je mee. Ook omdat ik weet hoe verschrikkelijk het is. Ben jaren lang getreiterd, wat me soms nog onzeker maakt en ik ben al 23 -_-

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 15:54

Hee allemaal ,
Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes em pb's!!

Uhm
Ik hd een gesprek met de assistent afdelings leider.
Maar ze gaf mij meer de schuld dan hun en ze snapte waarom hun me pesten. Zo zei se het niet maar zo kwam het erop neer.
Uhm ja nu doen ze niks maar ze pesten me vriendin wel en ze hebben geen sorry gezegd...
Ik heb net gesprek gehad met andere afdelings leider en me vader heeft gister de directeur gesproken en die vond het heel erg dat ik niet lekker in me vel zit en zulke cijfers haal door dit gedoe. Die wilt ook mt me praten.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:12

Hey TS, ik je een PB'tje gestuurd!

Wat verschrikkelijk naar dat jou klasgenoten zo tegen je doen, ongelooflijk :(:)
Ik weet hoe moeilijk het is om je 'er niks van aan te trekken'.

En wat een vreemde school heb jij als ik dit zo lees, dat ze je niet willen helpen en dat het er op neer komt dat het jouw schuld is? Bah, naar word ik er van.
Is er niet nog een andere school in je omgeving waar je eventueel heen kan? Desnoods iets verderweg?

Je lijkt me een hartstikke leuke meid, sterkte!

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:16

Pfff wat belachelijk dat ze jou de schuld geven van het gepest. Alsof je jezelf zou gaan laten pesten. Gelukkig wil de directeur ook met je praten. Ik hoop voor je dat hij je wel begrijpt. En dat ze nu je vriendin pesten vind ik heel sneu voor haar. Ik hoop echt dat ze de pesters er op aan gaan spreken.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 20:58

Lief van jullie pbtjes! :)