Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Klasgenootjes houden het precies bij dus ik zal het vanmiddag wel weer horen
.
Die kan ik vast mooi afstrepen

lisanne87 schreef:Wauw dat is lekker Sharona! Moet je nu nog veel doen voor je klaar bent?
Ik heb mijn literatuurstudie en methode etc. van mijn onderzoek ook klaar, dus alleen nog uitvoeren en resultaten beschrijven enzo (wij hoeven niet zo heel uitgebreid onderzoek te doen gelukkig).
)

Dat is bij ons gelukkig afgeschaft en daar ben ik niet rouwig om
belle_boef schreef:Hebben jullie al een onderwerp voor jullie onderzoek?
Heb vorig jaar stage gelopen in de jeugdzorg, op een daghulp voor kinderen van 2-4 jaar en daar was niet echt een specifieke werkwijze. Die is er wel op andere groepen en op reguliere kinderdagverblijven dus ik ga kijken of er ook iets is wat voor die groep werkt
Solleke_Noah schreef:Klinkt interessant. Dus zoals de schapen die hier in Gent langs de Coupure hebben gestaan als grasmaaiers?Welkom allemaal!belle_boef schreef:Hebben jullie al een onderwerp voor jullie onderzoek?
Jep, mijn is: evaluatie van de inzetbaarheid van runder, paard en schapenrassen in het natuurbeheer in Vlaanderen.

Druk op de ketel heb ik nodig en een goede begeleider, maar die is vooralsnog niet bekend. Maar het blijft lastig, echt die laatste zware loodjes