Een vriendin van me is nu tweedejaars DGK in Utrecht, heb van haar ook al heel veel verhalen gehoord. Zij zegt dat het begin van het eerste jaar eigenlijk het zwaarst is, het eerste half jaar zeg maar. Daarna ben je meer aan het studeren en het tempo gewend en gaat het makkelijker. Zij zei ook nog dat ze expres de saaie en taaie vakken aan het begin doen, om zo er voor te zorgen dat mensen die het niet aan kunnen zich dat bijtijds realiseren. Maar het eerste half jaar is dus doorbijten en daarna wordt het steeds leuker en minder zwaar 
Ik maak me niet al teveel zorgen over het tempo eigenlijk, ik moet nu ook behoorlijk hard werken en dat lukt me op zich wel. Ik had vorig blok zelfs 4 vakken tegelijkertijd. Mijn studie staat er ook om bekend om redelijk zwaar te zijn, dus ik denk dat diergeneeskunde me ook wel zou moeten lukken

Wel spannend, ik heb nu definitief besloten om te stoppen met mijn huidige studie. Ik heb morgen een gesprek met mijn tutor om me uit te laten schrijven, ik stop per februari zodat ik nog een half jaartje stufi behoud. Dus ik ga sowieso DGK studeren volgend jaar
daarna wordt het wel rustiger heb je nog maar 1 hoofdvak en dan dat langloop vak.
.
Dat terwijl ik vaak degene ben die klasgenoten helpt met bio
Mijn gemiddelde is nu een 7,42... Hopen dat ik dat naar de 7,5 kan halen zodat ik in klasse B kom!