Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lootje1991 schreef:De opleiding onderwijsassistent raad ik af. Is geen werk in te vinden, onbetaalde stages, geen goede opleiding want wat ik geleerd heb heb ik op stage geleerd en daarna geleerd aan de leraar op school.
Ik heb een jaar thuis gezeten en ben nu de opleiding vrachtwagenchauffeur gestart. Echt super leuk!
Maar is de opleiding als beveiliger niets voor je? Of voedingsdeskundige of iets therapeutisch?
ietjelover schreef:paardjes123 schreef:En jij wil bij de politie: Van dieren kan ik alles hebben, mensen daarin tegen helemaal niets.
Als voor opleiding om bij de politie te gaan zou je ook MBO Maatschappelijke zorg kunnen doen
had het meer over het verzorger van mensen, bejaarden of gehandicapten zorg. mensen wassen en die dingen..
Zoals ik al 3 keer gezegd heb in dit topic raad de politie het af om een voor opleiding te doen, en het beste volgens hun is om gewoon een niveau 4 opleiding te doen die je leuk vind.
arabella2000 schreef:Bij labtechniek moet je toch flink wat chemie kennis hebben. Anders red je het gewoon echt niet.
En op dit moment is er geen tot weinig werk in te vinden
paardjes123 schreef:Ik werk in de psychiatrie niks bejaarden/gehandicapten wassen, ontzettend gaaf en soms verdrietig wat ik allemaal mee mag maken
sallandval schreef:Hmm lastig hoor TS. Ik denk dat je er bijna niet onderuit komt om iets 'nuttigs' te gaan doen. Dat hoeft niet boekhouding of scheikunde te zijn, maar bijvoorbeeld iets met webdesign of computers? Daar heb je altijd iets aan en het zijn vaak doe-opleidingen die rug-vriendelijk zijn.
Als assisteren je leuk lijkt kun je ook tandartsassistente worden, daar is een groot tekort aan.
Jodi93 schreef:Ik doe de opleiding paardenhouderij
Is dat misschien iets? Is van alles al wat. Je moet letterlijk alles doen met de paarden. Plus er zit ORUN bij in(bij ons althans). en ook een stukje management gedeelte.