fjordnina schreef:little_king schreef:fjordnina, maar nu begrijp ik het niet.
Waarom eet de leiding niet in die 3 kwartier?
Die 3 kwartier gaat in vanaf 13.30 uur. Dat zou voor de eerste die met pauze gaat nog wel te doen zijn, voor de volgende die om 14.15 uur gaat wordt het al minder grappig en de 3e is pas om 15.00 uur aan de beurt. Tegen die tijd val je wel zo'n beetje om.
Zien eten doet inderdaad ook eten.
Ik zie zo niet meer wie het aanhaalde om de kwestie om te draaien, maar wil daar nog wel even op reageren. Het ging over waarom at je geen krentenbol toen de baas de lunch nog vergoedde en er nu wel een punt van maakt.
Het KDV eet naast vegetarisch ook biologisch. Het is prima dat het KDV dat aan wil bieden, maar mijn portemonnee kan die kar niet trekken. Prima als dat dan aangeboden wordt, maar om iemand op kosten te jagen kun je m.i. niet verlangen.
Overigens voor de macaroni-gangers onder ons: Er is geen magnetron aanwezig, warme lunch/vervanging avondeten gaat bij ons dus niet op. Bij andere KDV zou dat misschien wel kunnen, dat weet ik niet.
Moet je nu dan ook een biologische lunch voor je zelf mee nemen?
Of mag het ook niet bio zijn.
Iemand snapte niet wat ik probeerde uit te leggen.
Dus probeer ik het nog een keer.
Jaren was de gratis lunch prima en voldeed hij blijkbaar ook want iedereen at mee.
Nu hij voor eigenrekening komt blijk plots dat de lunch toch niet was wat men eigelijk wilde eten tussen de middag. En dat vind ik op zich vreemd.
Als je al die tijd blijkbaar iets moest eten wat je niet lekker vond,had ik ook toen de lunch nog gratis was al zelf voor mijn lunch gezorgd.
.
: Er is geen magnetron aanwezig, warme lunch/vervanging avondeten gaat bij ons dus niet op. Bij andere KDV zou dat misschien wel kunnen, dat weet ik niet.
. Ik zou dat niet gedaan hebben: als ik tijdenlang gratis kon eten zou ik daar niet moeilijk over gedaan hebben, en gewoon gegeten hebben wat er was, misschien eens een keer iets extra lekkers meenemen, maar zeker niet iedere dag.