Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BoemPats schreef:Vooral het feit dat ik van een kleine school met 30 lokalen waar je in 5 min op je gemakje naar het volgende lokaal kan lopen, nu naar een gigantische school met 300 lokalen ga waar je in 10 min naar het volgende lokaal moet rennen zit me een beetje tegen, en het feit dat ik daar niemand ken en de weg ook niet weet
sterkte ermee!
heb 7 - 7 - 5 - 8 - 7 super fijn
heb wel 4 tussenuren, maar dan maak ik gewoon vast huiswerk ofzo, hoeft dat thuis niet meer

BoemPats schreef:Vooral het feit dat ik van een kleine school met 30 lokalen waar je in 5 min op je gemakje naar het volgende lokaal kan lopen, nu naar een gigantische school met 300 lokalen ga waar je in 10 min naar het volgende lokaal moet rennen zit me een beetje tegen, en het feit dat ik daar niemand ken en de weg ook niet weet
ik kom wel van een grote school en ga nu naar een nog grotere school.Quir schreef:Hihi grappig dat je je zo druk kan maken om tot 4 op school te moeten zitten (deed ik op de middelbare overigens ook.gewoon hoor). Alleen mijn rooster nu is wel wat anders, bijna elke dag tot 6 en soms nog later. Wel 9 uur beginnen op enkele keer na, en vrijwel elke week 1 dag vrij.
Wat meest vervelende is, is dat ik elke week een ander lesrooster heb.
antje_vip schreef:Quir schreef:Hihi grappig dat je je zo druk kan maken om tot 4 op school te moeten zitten (deed ik op de middelbare overigens ook.gewoon hoor). Alleen mijn rooster nu is wel wat anders, bijna elke dag tot 6 en soms nog later. Wel 9 uur beginnen op enkele keer na, en vrijwel elke week 1 dag vrij.
Wat meest vervelende is, is dat ik elke week een ander lesrooster heb.
Ja, maar dan heb je ook nog eens heul veul huiswerk als je thuiskomt

heb de reguliere klas gekozen, en geen extra richting, dus mijn rooster is nu;