Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BrittS schreef:Plantjes stekkenhele dag kleine plantjes uit elkaar trekken om ze vervolgens in mini gaatjes te moeten doen, 4 dagen volgehouden en toen hardlopend weggegaan. Werk nu bij kruidvat, ook niet super, maar het werk is wel redelijk vol te houden. Alleen de mensen!!!!! wat een vreselijk volk.

Heb het toch nog 8 maanden volgehouden maar was blij toen ik weg was!
). Ben heel blij met mijn baan in het mediabedrijf van mijn partner. Daar draai ik mee van a tot z, ik kan er mijn creativiteit- en organisatietalent kwijt, ik ontmoet en werk met veel leuke mensen, ik heb alle vrijheid en kan naar de plee wanneer ik wil, zonder me te hoeven verantwoorden.
Werecat schreef:.
Mijn vreselijke baantje was een ochtenkranten wijk. Het werk zelf was prima te doen, alleen was de betaling echt slecht geregeld..
. Piekosjj schreef:Ik werk op dit moment bij Iddink, de schoolboekencentrale. Verschrikkelijk werk, wil d'r echt geen seconde langer werken dan ik hoef. Ik moet de boekenpakketten samenstellen, dus ik pak een lijst, verzamel tussen de 8 en 38 boeken per leerling, en breng ze dan naar de lopende band. En dat zo'n 250 keer op een dag, wat een verschrikkelijk hoog target is. Niet echt een leuk eerste baantje en totaal geen uitdaging, maargoed ik wil die mooie muis voor m'n macbook en ik wil erg graag naar Justin Timberlake
en het was er zo stil dat als de telefoon ging ik me een ongeluk schrok,mocht de hele dag de boekhouding van veelal boeren uitpluizen
maandag begonnen, vrijdagsmiddag mijn urenbriefje ingeleverd bij uitzendbureau en gelijk gezegd dat ze maar wat anders voor me gingen zoeken, was er klaar mee. Baas van kantoor was er niet blij mee, jammer dan