Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moelly schreef:Dominique_96 schreef:Verder als er problemen zijn kan ik natuurlijk ook teamleider bellen dus echt uit de hand lopen zal het nooit haha
Mag je hopen
Ik wil je niet bang maken, ofzo, maar ik heb al een aantal keer gehad dat ik een heel woordenboek scheldwoorden over me heen kreeg en dat ik blij was dat er een toonbank(servicepunt) tussen zat, anders was hij me zo aangevlogen, vrees ik. Toen heb ik inderdaad ook mijn teamleider erbij gehaald, die heeft het toen netjes afgehandeld.
Dus gewoon vragen

Mri schreef:Tegenwoordig is het lastig om in te schatten hoe oud iemand is.
En lang niet iedereen die nu achter de kassa zit weet van het bestaan van papieren rijbewijzen af
Mijn rijbewijs is bijna 10 jaar oud en aan vervanging toe, ik heb nog zo'n mooi roze papiertje.
Bij het kopen van een sixpack bier kreeg ik de vraag of ik legitimatie bij me had. Geen probleem, leeftijd schatten kan erg moeilijk zijn en ik zag het als compliment. Alleen jammer dat de kassiere dacht dat mijn rijbewijs nep was en vroeg of ik ook een GELDIG legitimatie bewijs bij me had en de teamleidster erbij haalde omdat ik een valse legitimatie zou hebben

Mri schreef:Tegenwoordig is het lastig om in te schatten hoe oud iemand is.
En lang niet iedereen die nu achter de kassa zit weet van het bestaan van papieren rijbewijzen af
Mijn rijbewijs is bijna 10 jaar oud en aan vervanging toe, ik heb nog zo'n mooi roze papiertje.
Bij het kopen van een sixpack bier kreeg ik de vraag of ik legitimatie bij me had. Geen probleem, leeftijd schatten kan erg moeilijk zijn en ik zag het als compliment. Alleen jammer dat de kassiere dacht dat mijn rijbewijs nep was en vroeg of ik ook een GELDIG legitimatie bewijs bij me had en de teamleidster erbij haalde omdat ik een valse legitimatie zou hebben

. Toen maar naar de Jumbo!
xFioon schreef:hahaha dat is helemaal mooi, sta je daar te wachten
Ik vind het ook niet erg als ze me om legitimatie vragen, meestal sta ik al klaar en denk ik: oh, ze vragen het niet. Wel een keer gehad dat we met een groepje meiden boven de 20 waren en geen wijn meekregen, wij die winkel uit, 1 iemand met ID terug de winkel in, want ik had niks bij me en de rest ook niet, kregen we het nog niet mee omdat ze al dachten dat we buiten stonden te wachten. Toen maar naar de Jumbo!
xFioon schreef:hahaha dat is helemaal mooi, sta je daar te wachten
Ik vind het ook niet erg als ze me om legitimatie vragen, meestal sta ik al klaar en denk ik: oh, ze vragen het niet. Wel een keer gehad dat we met een groepje meiden boven de 20 waren en geen wijn meekregen, wij die winkel uit, 1 iemand met ID terug de winkel in, want ik had niks bij me en de rest ook niet, kregen we het nog niet mee omdat ze al dachten dat we buiten stonden te wachten. Toen maar naar de Jumbo!
(ik had wel gewoon ID bij me)
Ik word 22 maar ik werd deze winter nog gevraagd om mijn ID te tonen voor een nachtclub waar je 16+ moest zijn. Ik heb die dan ook gewoon getoond zonder daar moeilijk over te doen, heb liever dat ze het een keer te veel vragen dan dat ze het te weinig vragen