Maartenn schreef:EM met M&O, AK, wiskunde A en Frans. (en kcv ipv ckv)
Heb echt bijna hetzelfde, maar dan geen Frans maar Geschiedenis met kunst.
Gelukkig geen tweede taal voor mij
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

beetje zonnen, wat winkeltjes kijken, keertje zwemmen en meer niet
zal wel mn hardloop schoenen meenemen, daar is het lekker vlak vergeleken met het heuvelland hier
welshfan97 schreef:Ik zou ook graag iets in de paarden gaan doen. Maar van paardjes trainen en lesgeven ga je geen mooie boterham verdienen. Dus weet niet wat er wel kan.
Wij gaan zaterdag naar Amsterdam, toevallig ook nog de gayparade. Ben benieuwd, hopelijk is de stad niet overvol en kunnen we gewoon lekker gaan shoppen
En maandag vertrekken we naar Zeeland tot vrijdagbeetje zonnen, wat winkeltjes kijken, keertje zwemmen en meer niet
zal wel mn hardloop schoenen meenemen, daar is het lekker vlak vergeleken met het heuvelland hier
*kuch* Eefjahh schreef:ankehoix schreef:
Gezellig dag je meepraat!
Ik ga na vwo een jaar werken bij mn nicht en dan zie ik wel, ik wil helemaal niet studeren. Ik wil de paarden in
Dat je dat risico durft te nemen! Petje af

Ben er nu al voor aan het sparen haha. Inderdaad, studeren kan altijd nog, maar ik wil wel sowieso na dat jaar gaan studeren. Mies1997 schreef:Wat een leuk topic, jammer dat ik dit nooit eerder heb gezien!
Ik ben Michelle en ben 16 jaar. Ik ga ook naar 5v met een dubbelprofiel ng & nt met duits, wisB en m&o.
Ik woon ook in het gooi, maar ben ook geen kakker haha. Op welke school zit jij _Laura_?
Ik heb een druk leven. Ik rijd elke dag 1 of 2 paardjes en doe daarnaast 3 keer in de week aan handbal. En natuurlijk doe ik ook regelmatig met mijn vriendinnen wat gezelligs.
Eefjahh schreef:VERAx schreef:Ik wil ook een tussenjaarBen er nu al voor aan het sparen haha. Inderdaad, studeren kan altijd nog, maar ik wil wel sowieso na dat jaar gaan studeren.
Maar meiden weten jullie wel dat je na een tussenjaar minder tot haast geen vergoeding krijgt voor een vervolgopleiding?
elsenfox schreef:Hoihoi,
Ik ben Els en ook ik zit volgend jaar in 5VWO. Dit jaar met voldoendes over gegaan dus hopelijk volgend jaar weer
Ik heb een new forest van 4 die nu een half jaar onder het zadel loopt. zelf ingereden met behulp van instrurctie
Lekkere zomer dit jaar he?