Studeren in Wageningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:11

Naskapower schreef:
17 m2 voor 450 euro, wat een hoge huur!!! Is die all inclusive of moet je zelf nog meer betalen?

Inderdaad, zit even verderop, ook vlakbij het centrum en betaal 280 voor 12 m2 is wel met alles inbegrepen :)
(moet/moest wel nog geklust worden, dus nog nieuwe vloer+verven enzo)

_Rozanne_

Re: Studeren in Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:32

Ja klopt wel, maar alles is nog helemaal nieuw. Het is wel all inclusive. Maarja, duur is het inderdaad..!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:49

_Rozanne_ schreef:
Ja klopt wel, maar alles is nog helemaal nieuw. Het is wel all inclusive. Maarja, duur is het inderdaad..!

Nou zit ik ook wel in duivendaal, een oud bestuursgebouw van wur, wat nu kamers zijn ;)

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:24

Ik ga toch dierwetenschappen doen.. Dus nu orientatie jaar & voeding en gezondheid weer uitschrijven.. zucht.. wat is kiezen toch moeilijk!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:29

karlli schreef:
_Rozanne_ schreef:

Nou zit ik ook wel in duivendaal, een oud bestuursgebouw van wur, wat nu kamers zijn ;)

Collega van mij gaat daar ook wonen maar hij vond het een beetje slecht afgewerkt. Wat vind jij daarvan?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:50

Douce schreef:
karlli schreef:

Collega van mij gaat daar ook wonen maar hij vond het een beetje slecht afgewerkt. Wat vind jij daarvan?

Nou bij mij valt t nog wel mee, alleen een gispwandje had een beetje een kier, maar met wat plamuur zo opgelost, ik ga laminaat over het tapijt heen leggen.
Verder is voor mij het enige minpunt dat de vloerbedekking in de keuken blijft liggen ivm vies worden.
Voor de rest tsja, is gewoon goedkoop gedaan om zo min mogelijk kosten te hebben en omdat het op basis van leegstandswet is gebeurd dus ook later weer iets anders van zou moeten kunnen worden gemaakt ;)

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:56

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 13:51

Zo. Schrijf dit nu vanuit mijn kamer in Wageningen :D
Helemaal gesettled, alles op z'n plek.
Hoe ver zijn jullie? :)

_Rozanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:07

Super gaaf Ellen! Waar heb jij je kamer? Ik heb woensdag de sleutel gekregen en ga na de AID verhuizen. Aangezien mijn huis nog helemaal leeg is slaap ik tijdens de AID ergens in een studentenhuis :P
Ben wel erg benieuwd naar volgende week! En heb er veel zin in!

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:39

Volgens mij had ik me hier nog niet gemeld! Ik ga aankomend jaar beginnen met dierwetenschappen en mijn kamer is nu zo goed als ingericht en klaar(dijkgraaf). Vrijdag begint de AID alweer, het gaat echt snel opeens. Heb er zin in :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:34

Ik ben heel benieuwd, ik blijf voor de meeste dingen niet tot het avondprogramma, woon thuis dus laat thuiskomen is niet zo fijn als ik de volgende dag weer vroeg op moet, en de zaterdag kon ik geen vrij krijgen van mn werk en heb ik in de middag al iets anders. Maar de rest van de week moet wel lukken, zeker de zondag met het sporten lijkt me leuk! :D En misschien heb ik wel gezellige groepsgenootjes waar ik bij kan logeren :Y)

Heb er in ieder geval zin in! :):)

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:48

Vorig jaar heb ik de sportdag mooi geskipt met mn groepje, het was toen iets van 35 graden! Niet echt lekker sportweer! Lekker langs de rijn gelegen.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:21

Voor de sportdag dit jaar hebben we heel veel opblaasdingen met water :D

Voor mij begint de AID morgen al ;) Er moet heel veel opgebouwd worden. Dinsdag komt de feesttent, ik heb super zin in de komende twee weken.

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:50

Ik heb van t weekend de meeste spullen al verhuist. Nu alleen nog wat kleren.
Ik ben benieuwd naar de aid. Wat een organisatie moet dat zijn! :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:56

er worden geloof ik zo'n 7000 uur gemaakt door de complete crew. Draaiboek met de volledige planning ligt al klaar. Morgen m'n shirt aan, zwart bandje om en we kunnen er tegenaan. Er komen meer dan 2000 deelnemers o.o

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 00:09

gaaf zeg!! Ben heel benieuwd, hoop een boel leuke mensen te ontmoeten :j

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:05

Ik had me geloof ik ook nog niet gemeld, maar ik kom dierwetenschappen studeren :)
Heb echt zin in de AID!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 11:34

Noraly_ schreef:
Vorig jaar heb ik de sportdag mooi geskipt met mn groepje, het was toen iets van 35 graden! Niet echt lekker sportweer! Lekker langs de rijn gelegen.

Haha het jaar daarvoor (dus 2 jaar geleden) was de sportdag ook al zo warm... Ook ruim 30 graden, echt niet vol te houden... Ik vond het overigens toen wel leuk om al die standjes te zien van de sportverenigingen :D En heb ook nog een rondje met de paardenkar rondgereden toen.

Ik kan dit jaar niet naar de AID komen, maar wens jullie allemaal veel plezier :) En het avondprogramma is het leukste, dus niet missen hoor :P

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:32

Ik ben dankzij de sportmarkt wel lid geworden bij de paardengroep idd, heb dit jaar mijn koetsiersbewijs gehaald!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:39

Gezellig allemaal (nieuwe) Wageningen studenten! Ik studeer ook in Wageningen, ben met mijn masters Nutrition & Health en Health & Society bezig en woon in Bennekom.

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 10:06

_Rozanne_ schreef:
Super gaaf Ellen! Waar heb jij je kamer? Ik heb woensdag de sleutel gekregen en ga na de AID verhuizen. Aangezien mijn huis nog helemaal leeg is slaap ik tijdens de AID ergens in een studentenhuis :P
Ben wel erg benieuwd naar volgende week! En heb er veel zin in!

Ik heb mijn kamer in dat pand Duivendaal :)
Ik ben idd ook heeel benieuwd!

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 10:08

Tammy_ schreef:
Ik ben heel benieuwd, ik blijf voor de meeste dingen niet tot het avondprogramma, woon thuis dus laat thuiskomen is niet zo fijn als ik de volgende dag weer vroeg op moet, en de zaterdag kon ik geen vrij krijgen van mn werk en heb ik in de middag al iets anders. Maar de rest van de week moet wel lukken, zeker de zondag met het sporten lijkt me leuk! :D En misschien heb ik wel gezellige groepsgenootjes waar ik bij kan logeren :Y)

Heb er in ieder geval zin in! :):)

Ah vast wel! Mijn AID mama was heel enthousiast iedereen aan het bellen om dingen te regelen, dus ik heb 2 logees uit mijn groepje die geen slaapplek hadden :p er is vast wel iemand die je op kan vangen

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 10:10

Noraly_ schreef:
Ik ben dankzij de sportmarkt wel lid geworden bij de paardengroep idd, heb dit jaar mijn koetsiersbewijs gehaald!

Ohh dat is vet! Eigenlijk wil ik dat ook wel heel graag :) hoort dat bij het lidmaatschap van de Bongerd? Of is dat apart? Zo ja, hoeveel was jij daaraan kwijt?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:16

Ik heb mij mama ook gesproken,kan via de vereniging wel een plekje krijgen :) kan alleen niet zien wie mijn broertjes en zusjes zijn, ben wel benieuwd :) ik duim voor een gezellig groepje! *\o/*

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:46

In welke groep zitten jullie? :P