Nee, dat hoeft niet. Ze hebben ook een lidmaatschap dat je wel mee kan doen met de studentenkampioenschappen en geen lessen rijdt. Ik weet de kosten en alles niet precies, ik zal dat even voor je navragen!
ik ben Fleur en ik ben nu 3e jaars dierwetenschapper. Ik ben nu bezig met mijn minor en ga alles volgens plan gaat volgend jaar aan mijn master beginnen. Voor de toekomstige dierwetenschappers of huidige 1e of 2e jaars; ik heb al mijn boeken nog van het eerste en tweede jaar die ik graag zou verkopen. Als je geïnteresseerd bent mag je een pb'tje sturen groetjes
Dat kan zomaar kloppen. Was bij ons bij beide scheikunde's ook zo. Het WC begint vaak met een stukje hoorcollege, om daarna wat half half te zijn.
Meert
Geplaatst: 08-09-13 17:50
PureSylk schreef:
Klopt het dat we voor ORC nu helemaal geen hoorcollege's meer hebben? Alleen werkcollege's en practica?
Klopt. Vanaf nu alleen werkcollege's en practica. Ik heb mijn studie Dierwetenschappen dit jaar weer 'opgepakt'. Volg nu Bio-organic Chemistry. Blij als deze periode achter de rug is, chemie is niet echt mijn ding.