Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook nog een springkussen en wat muziek erbij

Thom is mijn verzorgpony, ik verzorg hem nu drie jaar en we rijden eigenlijk alleen maar recreatief. 
Net zoals gala enz
Ikwashier schreef:oliebol had hier een heel verhaal geschreven, nu maar in het kort
Mijn naam is Iris, ik ben 17 jaar oud en woon in hoogeveen. Dit jaar ben ik gezakt, ik had die vijven en dan mocht niet, nog een her gehad maar die vond i moeilijker dan de eerste keer dus dat was jammer. Ik heb het profiel E&M met Duits, wiskunde A en BSM (sportvak). Volgend jaar mag ik een paar vakken laten vallen als het goed is, die heb ik al afgeslotenThom is mijn verzorgpony, ik verzorg hem nu drie jaar en we rijden eigenlijk alleen maar recreatief.
Uhm verder nog iets?
Dit is een foto van LSD (rechts ben ik). En verheug je maar alvast want zulke feestjes waren bij ons echt super leukNet zoals gala enz
[ Afbeelding ]
Ikwashier schreef:Thanks! Het is een pony hoor haha no no paardje
Wij hadden t 10 mei, dus kon je nog net bruin worden hahaIk wil dit jaar ook een andere jurk, die andere is wel mooi maar wil niet twee keer dezelfde
Heb je een foto van gala?

Die is overigens dit jaar geslaagd voor zijn vwo
en ik hoop heel erg dat hij ingeloot wordt voor geneeskunde in Amsterdam. Volgend jaar ga ik zelf ook naar Amsterdam en hoop ik een opleiding te gaan doen tot een Bachelor of Health.