Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elinebakker schreef:Ik heb een tussenjaar gehad waarin ik onder meer een oriëntatieproject heb gedaan van ca. een half jaar. Heb vooral veel over mezelf geleerd, en de studie die ik nu doe past heel goed bij me. Oh wat was ik blij dat ik weer huiswerk had haha! Maar zo'n project kan ik iedereen aanraden, die standaard studiekeuzetests komt de meeste onzin uit.
Vooral veel meeloopdagen, proeflessendagen en ervaringen van anderen hebben geholpen.
Tentamen van vandaag was lastiger dan ik gehoopt had. Die van morgen wordt helemaal een drama, ik heb er geen boek van en leef nu op samenvattingen van anderen wat ik vreselijk vind haha! Dus nog even bikkelen
bedrijfseconomie is idd heel pittig, mijn broer heeft dat eerst gedaan, heeft bsa gekregen en doet nu hbo rechten wat wel heel goed gaat
Carolaaxxxx schreef:Ja ik heb ook gehoord dat het een erg pittige is en dat heb ik ook zeker gemerkt! Vooral als je het niet zo leuk vind..
Mmm.. Ik zat ook te denken aan de HRM, heeft iemand hier ervaring mee op HBO niveau?

leeneliefje schreef:Carolaaxxxx schreef:Ja ik heb ook gehoord dat het een erg pittige is en dat heb ik ook zeker gemerkt! Vooral als je het niet zo leuk vind..
Mmm.. Ik zat ook te denken aan de HRM, heeft iemand hier ervaring mee op HBO niveau?
ja dat doe ik!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, serieus![]()
ook met economie, maar niet zoveel als wat jij nu hebt waarschijnlijk.
Meer personeels administratie en dat soort dingen
ook een stukje bedrijfseconomie, maar verder dan een balans opstellen en kosten baten analyse gaat het niet hoor
stuur me even een pbtje dan kan ik vamiddag uitgebreid reageren