Ik moet dus morgen naar de HAN voor zo'n studiestartbijeenkomst, maar ik heb geen idee hoe lang het ongeveer duurt om daar naar toe te lopen vanaf de bushalte en/of ik via die 'hoofd'hoofdingang moet of gewoon meteen naar dat gebouw moet lopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Quir schreef:kosseh schreef:Ik ga MBRT doen op Inholland in Haarlem.
En blijf lekker tuis wonenis maar 15 minuten reizen met trein en 20 met fiets
Wat leuk!
Ik ga ook MBRT doen, maar dan in Eindhoven op de Fontys. Is wel een lotingsstudie overigens, maar ben direct geplaatst (klasse A) en dus zeker dat ik in september mag startten!![]()
Blijf niet thuis wonen (ouders wonen in Zweden), maar woon al een tijdje op mezelf.

_Judith schreef:Ik niet in ieder geval, heb er nog wel naar zitten kijken in het boekje van de Avans
Ik moet dus morgen naar de HAN voor zo'n studiestartbijeenkomst, maar ik heb geen idee hoe lang het ongeveer duurt om daar naar toe te lopen vanaf de bushalte en/of ik via die 'hoofd'hoofdingang moet of gewoon meteen naar dat gebouw moet lopen
Stuk of 3/4 in Nijmegen alleen.
paulien2xx schreef:belper schreef:Ik ga ook naar Wageningen en ik ga dier- en veehouderij studeren
Wat leuk! Dan komen we elkaar vast tegen! Ga jij naar de aid?

Logopedie leek mij ook best een toffe opleiding.

kosseh schreef:Quir schreef:
Wat leuk!
Ik ga ook MBRT doen, maar dan in Eindhoven op de Fontys. Is wel een lotingsstudie overigens, maar ben direct geplaatst (klasse A) en dus zeker dat ik in september mag startten!![]()
Blijf niet thuis wonen (ouders wonen in Zweden), maar woon al een tijdje op mezelf.
Leuk weer iemand gevonden met de zelfde studie
In Haarlem is er dit jaar nog geen loting gelukkig.

Quir schreef:kosseh schreef:
Leuk weer iemand gevonden met de zelfde studie
In Haarlem is er dit jaar nog geen loting gelukkig.
Inderdaad, moet zeggen dat ik nog niet veel tegen gekomen ben! Wist niet dat jr in haarlem ook mbrt hebt, maar alleen Fontys en hanze is loten inderdaad.
Wil eigenlijk de opleiding duaal doen, maar dit jaar niet meer gelukt omdat ik tot 6 weken geleden nog in zweden woonde. Dus hopelijk volgend jaar!
paulien2xx schreef:ja idd
ik weet nog niet hoe ik dat ga doen, want heb de 18e wedstrijd, waar ik toch wel graag heen ga(brabantse met 6tal)
en dat weekend erna heb ik in fr een veiling waar ik liever ook eerder heen ga, maar ik ga denk sowieso wel een paar dagen.
moet jij ook van ver komen? ga jij op kamers of elke dag reizen?
ik ga denk ik de 16e, 17e en dan de 19e, daarna weet ik nog niet.
Rebeccaa schreef:Wow, ik ben zo blij!
Ik was zó bang dat ik niet zou zijn toegelaten voor mijn opleiding dat ik me er al bij neergelegd had min of meer en dat ik al op zoek was naar andere mogelijkheden. Ik dacht, in het gunstigste geval heb ik een revisie en mag ik nog een keertje een screening doen, maar ik ben gewoon in één keer toegelaten! Ik kreeg binnen dinsdag en 2 weken een brief en hij lag vandaag al in de brievenbus! dus ik ga gewoon starten met logopedie volgend jaar aan de HAN!![]()