Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

labyrinth schreef:Dag dat in Leiden het beleg op de stad door de spanjaarden voorbij was. Stad staat vol met kermisattracties, podia voor bandjes, djs etc. Traditioneel wordt er veel hutspot gegeten.
Net als met koniginnedag, is het de avond ervoor vooral de grote uitgaansavond en 3 oktober is het vooral overdag veel activiteiten.
labyrinth schreef:3 oktober hoort uitslapen te betekenen, helaas zit ik door mijn minor in Rotterdam te sterven in de collegezaal
Oh wat erg, hoe kunnen ze je dat aan doen!
Feesten is er voor de classici in elk geval niet bij.
Nou ben ik sowieso meer van 1 april dan van 3 oktober, dus ik lig er niet wakker van. _Summerly_ schreef:Wij hebben voor vandaag en morgen gewoon collegevoorbereiding opgekregen, terwijl de colleges niet doorgaan.Feesten is er voor de classici in elk geval niet bij.
Nou ben ik sowieso meer van 1 april dan van 3 oktober, dus ik lig er niet wakker van.
Hoewel 2 oktober wel heel leuk was... Met vrienden uit utrecht.
. Blij als (/dat? Ik zit nu in Utrecht) de hele rampetamp weer weg is
Zoolgangster schreef:labyrinth schreef:3 oktober hoort uitslapen te betekenen, helaas zit ik door mijn minor in Rotterdam te sterven in de collegezaal
Oh wat erg, hoe kunnen ze je dat aan doen!
Wat een cultuurbarbaren! Je hoort vandaag minstens: uit te slapen, naar behoefte bier te drinken, bier te drinken, harinkie met wittebrood eten, nog meer bier (naar behoefte, het màg eventueel wat anders zijn, als het maar Heineken is), daarna de achtbaan in, en vervolgens op een terrasje blijven hangen. Of iets dergelijks.
Van Leiden CS naar het ING-kantoor lopen was wel een eh... bijzondere gewaarwording.Zoolgangster schreef:Haha, busted._Summerly_ schreef:Wij hebben voor vandaag en morgen gewoon collegevoorbereiding opgekregen, terwijl de colleges niet doorgaan.Feesten is er voor de classici in elk geval niet bij.
Nou ben ik sowieso meer van 1 april dan van 3 oktober, dus ik lig er niet wakker van.
1 April kan ook erg leuk zijn als je in de buurt van Den Briel woont.
Ooit bezocht ik rond 1 april mijn oom in Rozenburg, had hij een Briellenaar in historisch kostuum op visite, en dat is heel leuk om mee te maken.