Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
galley schreef:kaniche schreef:
De intro die ik vorig jaar had (HBO) was echt werkelijk verschrikkelijk saai! Ik heb al het programma van de intro van dit jaar gezien: wederom geen reet aan.. Ik ga wel hoor, daar niet van. Maar we gaan gewoon niks bijzonders doen: in het lokaal zitten en uitleg krijgen over het komende schooljaar, een paar oefeningopdrachtjes maken en that's it.. Echt heel jammer
Wij gaan kamperen en de hele mikmak, of ik daar zo blij mee moet zijn met alleen maar jongens(ok misschien 1 of 2 meisjes erbij) is de vraag, maar het lijkt me wel gaaf.
Marieke_K schreef:Ik probeer een combi te maken tussen nuttig en aangenaam![]()
Kamp doen we al een paar jaar niet meer, het was en te veel organiseren (je weet nooit precies hoeveel studenten er daadwerkelijk komen, en vaak stijgen de inschrijvingen opeens de laatste weken) en veel mensen vonden dat niet fijn. Nu doen we gewoon drie dagen op/rond school en in de stad. BBQ wordt leuk, op het dakterras bij school met uitzicht over de haven van Rotterdam
Birgit__ schreef:Ik begin 27 augustus met de opleiding Integrale Veiligheid op het Avans in Den Bosch. Wij hebben 1 dag intro, een survival volgens mij..
Vorig jaar heb ik Commerciële Economie gedaan, maar dat was echt niks voor mij, dus heb wel zin in mijn nieuwe opleiding
Birgit__ schreef:Ik begin 27 augustus met de opleiding Integrale Veiligheid op het Avans in Den Bosch. Wij hebben 1 dag intro, een survival volgens mij..
Vorig jaar heb ik Commerciële Economie gedaan, maar dat was echt niks voor mij, dus heb wel zin in mijn nieuwe opleiding
Wendy schreef:Rowdine schreef:Geen idee wat voor studie je nu gaat doen, maar de hbo en wo introductie is heel anders dan die van het mbo!
KloptEn zelfs tussen HBO en WO zit een enorm verschil nog.
Ik ben heel blij dat ik het destijds wel gedaan heb, ben zelfs nog 2 keer begeleider geweest tijdens de introweken (doegroepmama heette dat bij ons).
Mijn man heeft zijn intro ook gemist, wat hij achteraf enorm zonde vond. Zeker omdat de groep van de intro ook de groep was, waarmee je later practicum moest doen. Beetje jammer als iedereen elkaar dan al kent, behalve jij.
_Lotte schreef:Birgit__ schreef:Ik begin 27 augustus met de opleiding Integrale Veiligheid op het Avans in Den Bosch. Wij hebben 1 dag intro, een survival volgens mij..
Hey! Ik ga ook beginnen op het Avans alleen dan Human Resource Management! Heb ook die survival dag, zouden we dat dan samen hebben?