Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ben gebeld en ik ben afgewezen. Ik keek ze niet aan(was onzekerheid en heb ik ze ook uitgelegd) en ze konden kiezen uit meerdere mensen. Maar als ik over mijzelf moest vertellen sloeg ik volgens hun dicht. Het gaat toch om wat ik aan werk lever en wie ik ben dat maakt toch geen ene moer uit?
En toch omdat ik een positief gevoel had over het gesprek, krijg ik toch weer een klap te verwerken. Sorry maar ik ben nu even helemaal ziek ervan!
joyce2 schreef:purny schreef:Ik ben gebeld en ik ben afgewezen. Ik keek ze niet aan(was onzekerheid en heb ik ze ook uitgelegd) en ze konden kiezen uit meerdere mensen. Maar als ik over mijzelf moest vertellen sloeg ik volgens hun dicht. Het gaat toch om wat ik aan werk lever en wie ik ben dat maakt toch geen ene moer uit?
En toch omdat ik een positief gevoel had over het gesprek, krijg ik toch weer een klap te verwerken. Sorry maar ik ben nu even helemaal ziek ervan!
Ligt er denk ik aan om wat voor functie het gaat. Als je veel met mensen te maken hebt, is het natuurlijk niet echt prettig als mensen niet aan durft te kijken (denk aan functie als gastvrouw, receptioniste/telefoniste, als je in een winkel werkt, etc.). Dus ik weet niet waar je op solliciteerde, maar wellicht is hun keuze wel begrijpelijk, al blijft het super rot voor jou! Vooral omdat je er zo'n goed gevoel over had!
vivalavida_ schreef:Ik meld me ook,
heb van de week te horen gekregen dat ik geen contract kan krijgen bij mijn stage (en tevens werk waar ik al 3 jaar in de weekenden en vakanties werk) omdat ik een uur moet reizen en daardoor met reiskosten te duur ben.
nu ben ik dus opzoek naar een leuke baan als receptioniste, en dan het liefst op een bungalowpark/ camping voor het liefst fulltime in de omgeving van steenwijk/heerenveen/ emmeloord. maar die zijn daar weining
vivalavida_ schreef:Ik meld me ook,
heb van de week te horen gekregen dat ik geen contract kan krijgen bij mijn stage (en tevens werk waar ik al 3 jaar in de weekenden en vakanties werk) omdat ik een uur moet reizen en daardoor met reiskosten te duur ben.
nu ben ik dus opzoek naar een leuke baan als receptioniste, en dan het liefst op een bungalowpark/ camping voor het liefst fulltime in de omgeving van steenwijk/heerenveen/ emmeloord. maar die zijn daar weining