Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kipzel schreef:Hilli, wat zijn je argumenten om je proefschrift wel of niet te maken? Lijkt me wel een mooie afsluiter plus publicatie?
Tayga schreef:Hoelang denk je nog nodig te hebben Hilli? Het is wel zonde als je 8 jaar werk niet afmaakt.. Hoop dat je nog wat motivatie kunt vinden.
Vientje schreef:Wat gaaf zeg, zo veel in het buitenland! Wat voor project doe je precies?
Grrrr, ik hang al 20 minuten met de helpdesk aan de telefoon in de wacht, aangezien mijn werkagenda zich vannacht spontaan gewist heeftEn ik heb er heel veel afspraken in staan, die ik nu allemaal niet meer weet....en hier nu echt geen tijd voor vandaag, to do lijst is lang. Stom ICT gedoe altijd!
Renza schreef:Onderwerp is het gebruik van sequence data voor genomische selectie in melkkoeien
Denemarken leek me eigenlijk in eerste instantie leuker dan Parijs/Frankrijk, maar heb het hier erg naar m'n zinDenemarken lijkt me nog steeds leuk, is wel echt een gehucht waar ik dan terecht kom dus het verschil met Parijs wordt heeeel groot
F_Orumster schreef:Renza schreef:Onderwerp is het gebruik van sequence data voor genomische selectie in melkkoeien
Denemarken leek me eigenlijk in eerste instantie leuker dan Parijs/Frankrijk, maar heb het hier erg naar m'n zinDenemarken lijkt me nog steeds leuk, is wel echt een gehucht waar ik dan terecht kom dus het verschil met Parijs wordt heeeel groot
Waar selecteer je dan op?
F_Orumster schreef:Ik ben zelf geen PhD maar wel omgeven door PhD's, werk ook bij de RUG
Ben research technician maar wel met de mogelijkheid zelf te publiceren en onderwijs ondersteuning.
@ Juniper, ik weet niet waar het idee vandaan komt dat de salariëring niet goed is. Ik hoor ook weleens geluiden van de PhD's bij ons, ze dachten ook dat ik meer verdien dan hen, maar dat is dus niet zo.
Is toch een heel mooi loon?
Renza, leuk zeg Parijs. Lijkt Denemarken je wel leuk? Zeker na Parijs lijkt me dat zo.. stil.