zwarte hakken, zwarte broek, lichtroze effen shirtje en zwart colbert met een roze bloem opgespelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Waarom ga je niet gewoon al naar binnen Steffii? Dan zien ze dat je mooi op tijd bent! Of ben je een uur te vroeg?
Edit: Als slechte eigenschappen moet noemen, noem ik wel dingen die echt zo zijn, zoals bijvoorbeeld:
Dat ik heel enthousiast ben en daardoor moeilijk nee kan zeggen. Ik pak het liefst alles aan en daardoor moet ik me dan soms een slag in de rondte werken om alles op tijd af te krijgen.
Dat ik er niet goed tegen kan als collega's of leidinggevenden tegen me schreeuwen/me uitschelden, ik heb liever dat mensen (als ze vinden dat ik iets niet goed doe oid) het op een normale manier tegen me zeggen.
Dat als ik net ergens begin, er soms zoveel informatie op me afkomt, dat ik niet gelijk alles goed opsla en ik daarom in het begin nog wel eens een beetje chaotisch kan zijn. Maar dat ik daarom graag aantekeningen maak en werk met een "to do list", zodat ik goed overzicht kan houden en dingen nog even na kan lezen als ik even niet mee precies weet hoe iets nou in elkaar stak.
annastasia schreef:Hopen dat het gesprek positief uitpakt. Je bent in ieder geval al op de gesrpek geweest, dat is al heel wat!
Gisteravond een sollicitatie verstuurd kreeg ik dit vanmorgen terug:
Naar aanleiding van je sollicitatie, moeten wij je helaas mededelen dat wij je niet verder meenemen in de procedure voor de functie bij de Rabobank. De reden hiervoor is dat je achtergrond en ervaring in vergelijking met andere kandidaten minder goed aansluiten bij het geschetste profiel. Ook heb je geen Rabobank ervaring.
Nee geen rabo-ervaring, maar wel bij een andere bank in precies dezelfde functie.
En dat terwijl in de vacature bij de bank zelf staat vermeld dat ervaring bij de rabobank niet perse noodzakelijk is.