ga morgen al beginnen haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ga morgen al beginnen haha 

)
Zat voor mezelf wel te denken aan een kamer van minstens 18 vierkante meter.. Maar dat komt misschien ook omdat ik véél ruimte om me heen gewend ben en me niet zo goed kan voorstellen hoe je moet leven op een kleine oppervlakte.
Ik wil aankomende zomer op kamers of in ieder geval voor september in Utrecht. Ik sta 13 maanden ingeschreven bij SSH (woningnet heet het geloof ik, weet het niet meer) maar mag je zomaar op die kamers reageren? Ik sta schijnbaar nog niet zolang ingeschreven en ik had gehoord dat je dan niet mag reageren...? Anders ga ik gewoon via kamernet etc. kijken. Weet nog iemand goede sites met kamers? 
Scheelt dat mijn moeder vind dat ik niet kan leven in zo'n klein kamertje.

Alles is nog in hele goede staat

Ik kan me haast niet voorstellen dat je voor 175 euro, voor 13 m2 echt een net 'huis' hebt, voorzover een studentenhuis netjes kan zijn. (en anders heb je erg geluk
) Van wat ik heb gezien bij bezichtigingen, was dat het dan één zooi was, haast niet schoongemaakt, en vervallen. Die waren uiteraard wel goedkoper, maar zou er voor geen goud willen zitten.