Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:35

hopelijk kan ik mijn onderschrift waar maken ^^

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:55

_Mara_ schreef:
Haha, ja daar zou ik ook nog bereid voor zijn om me bed uit te komen. :)

En ik ging 'vroeger' :P ook om 7 uur met de bus naar me middelbare school wat betekende 6 uur eruit. Kan het me nu echt niet meer voorstellen. :P

Met die vreselijke lijn 20. Gut, Mara, dat waren nog eens tijden :')
Ik vind het inderdaad ook alweer vreselijk om er om 8 uur uit te moeten. Gelukkig heb ik een bushalte voor de deur, dus ik kan extra lang blijven liggen, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 07:29

Goede morgen allemaal! Wekkertje ging weer heel fijn om 6:15... Haat vroeg opstaan.. moet om 8:00 op stage zijn en om 8:20 komen de kinderen de klas alweer binnenstormen. Hoop dat ik dan een stuk wakkerder ben xD succes iedereen met opstaan vandaag!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 07:57

Ik ben ook weer wakker :Z half 7 ging mijn wekker xD
Toen ik die tijd zag dacht ik echt van: neeee niet nu al!! :Z
Had nog wel uurtje kunnen blijven liggen xD

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 10:11

Mijn wekker zou om half 9 gaan, maar was om 8 uur klaarwakker dus ben er maar uitgegaan, balen!

Zo in de auto richting station en daarna met de trein naar deventer! Boodschappen doen en daarna alweer tijd voor een late dienst! Pff moet nog even zinmaken hoor!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:04

Ik had ook weer de trein van 7 uur :=
Echt bijna altijd als er een storing is, is die tussen Utrecht en Ede..
Nu dus ook weer. Ik was dus van plan om via Utrecht te gaan, zodat ik dan niet een keer extra hoef in en uit te checken.
Maar er was dus weer een wisselstoring. Gelukkig kwam ik daar net voor Amersfoort achter :P
Maar toen was dus de trein van A'foort naar Ede vet druk.
En kon ik ook nog eens een half uur op de bus staan wachten in de kou, want de bus die ik normaal zou hebben kwam niet opdagen :\
Ik ga zo ook maar eens even wat te eten kopen...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:19

Ah Astrid, dat is echt balen!

Ik heb vandaag mijn assessment praktijk voorlichting.. Heb me op zich goed voorbereid dus ben niet eens zenuwachtig := Normaal stress ik hem altijd 3 dagen van tevoren al.. Misschien omdat dit gewoon vertellen is, dat is altijd makkelijker dan theorie vind ik :=

Mijn huis ziet eruit trouwens :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:39

Never_Mind schreef:
Ik had ook weer de trein van 7 uur :=
Echt bijna altijd als er een storing is, is die tussen Utrecht en Ede..
Nu dus ook weer. Ik was dus van plan om via Utrecht te gaan, zodat ik dan niet een keer extra hoef in en uit te checken.
Maar er was dus weer een wisselstoring. Gelukkig kwam ik daar net voor Amersfoort achter :P
Maar toen was dus de trein van A'foort naar Ede vet druk.
En kon ik ook nog eens een half uur op de bus staan wachten in de kou, want de bus die ik normaal zou hebben kwam niet opdagen :\
Ik ga zo ook maar eens even wat te eten kopen...

Heerlijk Astrid! Bij mij vandaag wonder boven wonder geen problemen met de NS, zelfs niet tussen Amersfoort en Utrecht!

Moet straks een presentatie geven over ons onderzoek (over de vleesconsumptie van Utrechtse studenten) en ik schijt echt zeven kleuren. Presenteren is al niet mijn sterkste kant, maar nu moet ik het ook nog eens alleen doen (de opdracht was in duo's), omdat mijn groepsleden te beroerd zijn om te presenteren. Ik weet nu al dat het één groot feest gaat worden.
Nouja, voordeel van eerstejaars zijn is dat het nog fout mag gaan, gelukkig :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:48

mpc_rijder schreef:
Haha prima??? maar waarom ook al weer precies over 2 weken, en niet 1 of 3? :+

Heb nu één week les, één week tentamens en dan een vrij lege week, dus tijd.. :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:58

ik mag 2 weken uitslapen :D

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:00

patatkraam schreef:

{:)-:(

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:01

xManon_ schreef:
patatkraam schreef:

{:)-:(

{:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

baas boven baas

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:39

Haha, ik doe lekker met je mee hoor Patatkraam. Heb pas weer 14 februari colleges, tot die tijd tentamens en 2 essays. Maar ik kan me er gewoon niet toezetten om er dan om 9 uur al uit te zijn want dan duurt die dag zo lang en moet ik zo lang leren. :') Dus ik zet mijn wekker tussen half 10 en 10 uur en kom dan een keer om 11 uur me bed uit omdat ik weer in slaap val na me wekker. }:0

Wel vanmorgen ingeschreven voor mijn kernvakken, alleen 1 probleempje, moest ook inschrijven voor verplichte minor maar ook daar moest ik een 2e keus opgeven. Maar ik heb helemaal geen 2e keus wat betreft mijn verplichte minor want ik volg dat ding al 2 jaar! Kan niet zomaar in het laatste jaar iets compleet anders gaan doen. :Y) Dus maar weer even een mailtje gestuurd.

Plan is om zo weer bezig te gaan met leren en halverwege de middag een tweede poging te doen om te werken aan mijn essay. Gisteravond viel internet weer eens de hele tijd uit dus ben maar lekker in me bed gaan liggen met een leuk boek. :D

@xSwanHeart: ugh, lijn 20... met al die hyperactieve kindjes, ga daarom nu ook via Assen, minder last van ze. :P En het komt vast wel goed met je presentatie! Ik was in het 1e jaar ook echt super zenuwachtig altijd maar hoe vaker je het doet hoe beter het gaat en aangezien bij ons niet echt iedereen super geïnteresseerd is, kan het me ook niet heel veel schelen hoe ze erover denken en doen. Ik wil gewoon een voldoende en klaar.

@Never_Mind: leuk joh het openbaar vervoer. :Y)

@1234: awww wat een schattig jongetje! Maakt het scannen toch een stuk leuker! Ik werk zelf ook in een supermarkt (Appie ofcourse :P ) en ben eigenlijk vulploegmedewerker maar kan ook kassabijdraaien. Maar dan sta ik daar dus midden in alle drukte kassa bij te draaien en dan wordt het rustiger en dan is het de bedoeling dat ik als eerste op sluiten ga, en dan komt er altijd net iemand aan met veel boodschappen, of geen pinpas mee bij de pinkassa maar wel alles gescand en arg.. Maja, hun kunnen ook niet ruiken dat ik eigenlijk geen echte kassamevrouw ben. :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 12:53

Ik doe even een dagje vrijwilligerswerk hoor.. := Gelijk mijn topic volgespamd XD

margreet4 schreef:
Mijn wekker zou om half 9 gaan, maar was om 8 uur klaarwakker dus ben er maar uitgegaan, balen!

Beter dan dat je om half 9 wakker wordt en er niet uit komt := Ik vind dat altijd wel chill, dan kan je lekker rustig ontbijt maken en uitgebreid douchen ^^

Ik weet niet wie dat nou zei, maar er valt goed te leven op 6m2 hoor :P De kamer bij mijn ouders was iets groter dan dat, en een vriend van mij heeft het nu ook zo. Hoogslaper is het sleutelwoord :) Hij heeft een hoogslaper met een bureau + boekenplankjes erbij, en een kastje voor kleding en andere zooi, en op zich heb je niet meer nodig toch? Eten en tv kijken doet ie in de GRkeuken en de rest van de tijd brengt hij of op de TU door of op de Koornbeurs Vereniging b'vo!! :) En dat alles voor 125 euro per maand inclusief :)

Ow en, jij besluit niet wanneer je op kamers gaat, in de echte studentensteden besluiten je toekomstige huisgenoten dat jij leuk genoeg bent :+ (Anders had ik ook al heel wat langer op mezelf gewoond dan dat ik nu doe..)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:55

*komt binnenvallen.
Lang niet geweest. Nieuw topic, nieuwe start toch? O:)

Ik ben benieuwd hoe mijn kamertje erbij ligt. Ruim 3 weken niet geweest, en was vergeten mijn vuilniszak te legen.. :oo :r :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 12:58

Muurp schreef:
*komt binnenvallen.
Lang niet geweest. Nieuw topic, nieuwe start toch? O:)

Ik ben benieuwd hoe mijn kamertje erbij ligt. Ruim 3 weken niet geweest, en was vergeten mijn vuilniszak te legen.. :oo :r :=

Ahh gadver!

Ik vond het al erg dat ik een extra nachtje weg was gebleven := was helemaal bang dat mijn gerbils niet meer genoeg te eten hadden. Okee mijn vrouwtjes hadden geen brokjes meer maar ze leven nog en ze beginnen sowieso een beetje bolletjes te worden dus dat kan geen kwaad :')

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:01

Jaaa echt vies.. := Vergeet het normaal gesproken ook nooit.
En nu uitgerekend als ik er lang niet ben.... ^)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:01

Ojeej Muurp.... hopelijk zaten er geen etensresten in. :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 13:02

Ja heb het ook wel eens dat ik mijn zak verwissel en denk ... Oef, even iets eerder doen voortaan :=

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:16

Klopt idd Magrathea dat heb ik ook gedaan, alles op een rustig tempo! Maar moet werken tot 23 uur vanavond dus hoopte dat ik niet snel klaarwakker zou wezen... mislukt :P

Iel Muurp!! Dat is niet zo lekker, balen dat je vergeten was! Snel weggooien en raam open :P :P

Nou ik heb boodschappen gedaan, even naar stage-opdrachten gekeken! Weet nu duidelijk wat ik deze week af wil maken! Moet lukken als ik dat zo zie!

Ik ga nu maar eens kijken of ik de printer aan de praat krijg!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 13:18

Oja, het idee was dat ik vandaag ging beginnen met hardlopen. Maar ik heb geen geld en geen hardloopschoenen :n

Dus dat wordt op gympen.. Ik ga vanavond wel, met mijn gympjes dan maar, het is toch nog niet zoveel :)
Zometeen lekker statistiek en kansrekening.. w00000000t :):)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:51

Hardloopschoenen kan je wens in de zoveel tijd bij de Aldi of de Lidl krijgen.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:55

Hmm, hardlopen op gewone gympen kan ik je niet aanraden. Ik weet niet precies wat je onder gympen verstaat, maar als je all-stars achtige schoenen bedoeld, dan zou ik even wachten totdat je wel beetje hardloopschoenen kan betalen. Ik heb vorig jaar bij de scapino hardloopschoenen op de kop kunnen tikken voor maar 30 euro ipv 90, alsnog niet te beste maar ik was/ben dan ook niet van plan om fanatiek te gaan lopen. Maar zelfs daarop merkte ik dat het nog niet de perfecte schoenen waren om echt op hard te lopen, met gympies heb je al helemaal geen steun aan je enkels of wat dan ook.

Al dat gepraat over hardlopen herinnert me eraan dat ik misschien ook wel weer kan beginnen met opbouwen. Ik wilde weer beginnen wanneer het mooie weer eraan kwam en het is eigenlijk best mooi weer vandaag. Wat jammer dat ik nu net gedouchet heb. :') Misschien na me tentamens, anders ga ik hardlopen gebruiken als sog-materiaal. (Niet dat ik bokt en fb daar ook al niet voor gebruik, :+ ) Oké, ik ga beginnen met leren!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:57

Dat had ik afgelopen zomer ook :j
Heb ik een paar weken 1 à 2 x per week hardgelopen in het bos op normale sneakers.
Maar tijdens het lopen had ik nergens last van, maar dan een paar uur later kreeg ik wel last van m'n enkels :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 14:02

Naskapower schreef:
Hardloopschoenen kan je wens in de zoveel tijd bij de Aldi of de Lidl krijgen.

Ja maar dat zijn niet altijd goeie hè.. :) Koop liever 1x een goed paar dan dat ik straks niet meer kan hardlopen omdat mijn knieën stuk zijn.. Of stuk, in elk geval niet helemaal goed :P
Maar ik zal het wel in de gaten houden, dankje :D

@Mara, ja ik ga ze ook wel kopen, maar ik heb zo'n hardloopschema aangemaakt, als ik vandaag al ga skippen vanwege geldgebrek is het einde zoek natuurlijk :P Die paar daagjes kunnen dan wel vind ik O:) (Ga opbouwen hè, vandaag heel mild beginnen met 5x 1 minuut joggen met 1 minuut wandelen tussendoor)

Net gesetteld in de bieb, zie dat ze van ma tot do tot 2:00 open zijn!! :D In de tentamenperiode dan. En in het weekend tot 0:00 *\o/* They make my day!

En nu ECHT leren :P