Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:Haha, ja daar zou ik ook nog bereid voor zijn om me bed uit te komen.
En ik ging 'vroeger'ook om 7 uur met de bus naar me middelbare school wat betekende 6 uur eruit. Kan het me nu echt niet meer voorstellen.

half 7 ging mijn wekker xD

Normaal stress ik hem altijd 3 dagen van tevoren al.. Misschien omdat dit gewoon vertellen is, dat is altijd makkelijker dan theorie vind ik 
Never_Mind schreef:Ik had ook weer de trein van 7 uur
Echt bijna altijd als er een storing is, is die tussen Utrecht en Ede..
Nu dus ook weer. Ik was dus van plan om via Utrecht te gaan, zodat ik dan niet een keer extra hoef in en uit te checken.
Maar er was dus weer een wisselstoring. Gelukkig kwam ik daar net voor Amersfoort achter
Maar toen was dus de trein van A'foort naar Ede vet druk.
En kon ik ook nog eens een half uur op de bus staan wachten in de kou, want de bus die ik normaal zou hebben kwam niet opdagen
Ik ga zo ook maar eens even wat te eten kopen...
Dus ik zet mijn wekker tussen half 10 en 10 uur en kom dan een keer om 11 uur me bed uit omdat ik weer in slaap val na me wekker.
Dus maar weer even een mailtje gestuurd.
En het komt vast wel goed met je presentatie! Ik was in het 1e jaar ook echt super zenuwachtig altijd maar hoe vaker je het doet hoe beter het gaat en aangezien bij ons niet echt iedereen super geïnteresseerd is, kan het me ook niet heel veel schelen hoe ze erover denken en doen. Ik wil gewoon een voldoende en klaar.
) en ben eigenlijk vulploegmedewerker maar kan ook kassabijdraaien. Maar dan sta ik daar dus midden in alle drukte kassa bij te draaien en dan wordt het rustiger en dan is het de bedoeling dat ik als eerste op sluiten ga, en dan komt er altijd net iemand aan met veel boodschappen, of geen pinpas mee bij de pinkassa maar wel alles gescand en arg.. Maja, hun kunnen ook niet ruiken dat ik eigenlijk geen echte kassamevrouw ben.
Gelijk mijn topic volgespamd XDmargreet4 schreef:Mijn wekker zou om half 9 gaan, maar was om 8 uur klaarwakker dus ben er maar uitgegaan, balen!
Ik vind dat altijd wel chill, dan kan je lekker rustig ontbijt maken en uitgebreid douchen ^^
De kamer bij mijn ouders was iets groter dan dat, en een vriend van mij heeft het nu ook zo. Hoogslaper is het sleutelwoord
Hij heeft een hoogslaper met een bureau + boekenplankjes erbij, en een kastje voor kleding en andere zooi, en op zich heb je niet meer nodig toch? Eten en tv kijken doet ie in de GRkeuken en de rest van de tijd brengt hij of op de TU door of op de Koornbeurs Vereniging b'vo!!
En dat alles voor 125 euro per maand inclusief
(Anders had ik ook al heel wat langer op mezelf gewoond dan dat ik nu doe..) Muurp schreef:*komt binnenvallen.
Lang niet geweest. Nieuw topic, nieuwe start toch?
Ik ben benieuwd hoe mijn kamertje erbij ligt. Ruim 3 weken niet geweest, en was vergeten mijn vuilniszak te legen..![]()
![]()
was helemaal bang dat mijn gerbils niet meer genoeg te eten hadden. Okee mijn vrouwtjes hadden geen brokjes meer maar ze leven nog en ze beginnen sowieso een beetje bolletjes te worden dus dat kan geen kwaad
Vergeet het normaal gesproken ook nooit.

Misschien na me tentamens, anders ga ik hardlopen gebruiken als sog-materiaal. (Niet dat ik bokt en fb daar ook al niet voor gebruik,
) Oké, ik ga beginnen met leren! 
Naskapower schreef:Hardloopschoenen kan je wens in de zoveel tijd bij de Aldi of de Lidl krijgen.
Koop liever 1x een goed paar dan dat ik straks niet meer kan hardlopen omdat mijn knieën stuk zijn.. Of stuk, in elk geval niet helemaal goed 

Die paar daagjes kunnen dan wel vind ik
(Ga opbouwen hè, vandaag heel mild beginnen met 5x 1 minuut joggen met 1 minuut wandelen tussendoor)
In de tentamenperiode dan. En in het weekend tot 0:00
They make my day!